Luggen Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Har lest at det er fint med 18 grader, men synes lillemann blir "tett" i nesa når det er så kaldt. Og på dagen så er han ikke tett, rare greier....
stearin Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Slik er det her også. Vi har det ganske varmt på soverommet da, ingen av oss liker å ha det så kaldt:)
Nikki 75 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 VI har rundt 18-19 grader nå når det er såpass kaldt ute at vi har vinduet igjen. Litt tidligere i høst har det nok vært nede i 16 grader når vinduet har vært oppe, men han ser ikke ut til å ha tatt noen skade av det.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Har satt på varmeovnen på rommet til sønnen vår. Så der er det 20 grader nå. Han liker det slik og blr utrolig og sover dårlig når det er for kaldt på soverommet.
Canari Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Vi har det litt kaldt, men jeg har ikke sjekket temperatur, bør vel kjøpe et termometer? Min blir også tett i nesa om natten av og til, men jeg har tenkt det kansje er fordi han igger i ro så lenge om natta at alr "samler seg opp". Det løsner som regel en halvtime etter at vi har stått opp.
annonymus1 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 dette lurer jeg også på...vi har vinduet på ytterste hakk hele tia,og gubben fryser nesten ballene av seg sier han hehe. Men de skal jo ha det kjølig om natta pga fare for krybbedød har jeg lest da men kanskje litt for gæli å ha det oppe hele tiden??
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Gutten vår blir også tett i nesa om natta... Jeg har forsøkt å heve senga litt, slik at han ligger skrått, det skal hjelpe. Men trekker det litt på rommet? For da er det et fett hvor varmt det er. Vi hadde en lufteluke som trakk litt, den må vi ha helt lukket om nettene nå. Ellers er det ca 19grader på rommet hans. Vi kommer nok til å sette inn en liten varmeovn snart. Selv liker jeg å ha det varmt og jeg trekker alltid dyna godt opp til halsen om nettene. Babyene ligger jo stort sett med armene ute, så det blir jo kaldere for dem, selv med ullpysj på!
Willy Wonka Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Hos lillegutt på snart 4 mnd er det ca. 15-16 grader. Vinduet står litt oppe. Kjølig og godt. Han sover rolig og som en stein!!
*LillaMeg* Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Mellom 17 og 19 grader.. Er det varmere enn 20grader blir jeg så tett i nesa om natten og på morgnen. Og jeg tror lillemann og blir det. Var hvertfall sånn i sommer.. Prøver å unngå varmeovn om natta på rommet, så han ligger på lammeskinn, så han har det godt og varmt..
Luggen Skrevet 30. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2010 Tusen takk for deres meninger Blir nok til at vi holder temperaturen på rundt 20 grader heretter...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Her ligger det på 18-20grader.. Vil helst ha på 20.. Under det så blir frøkna så is kald på hendene sine :S Og jeg fryser som en gal når er oppe om natta og ammer a.. *Huttre,huttre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå