nonstop79 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hei. Har en liten gutt på 4 mnd, og kjenner lite folk i bergen. så lurte på om det var noen andre mammaer her inne som kanskje ville bli kjent..
benelen Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Hei, Jeg er fra Bergen, har en datter på 3 måneder. Bor på Nesttun. Hvor i byen bor du? Forsøkte å sende deg en PM, men det sto at du ikke hadde profil.
Vimse + gullene Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Heisann! Også fra bergen med datter 3 mnd bergen sør. Koselig å treffe andre
Gjest Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Hei! Jeg er fra Bergen! Har en skjønn gutt på 4 mnd. Vi bor i Bergen sør.
Tantrum Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Forholdsvis ny selv, har en datter på straks 6 mnd. Bor i Bergen Vest og blir gjerne med på treff
Vimse + gullene Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 så koselig:) mange med barn i ca samme alder. skulle vi fått til et treff?
nonstop79 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2010 Hei.. har igrunn ikke tenkt på att eg måtte fikse profil når eg allerede var her inne..hehe.. men nå er det gjort vertfall... Bor mot åsane eg da. kjekt å se det er flere her inne.. Er dårlig med barseltreff i mitt område og tydeligvis, så ser ikke mye til andre med småbarn.. og eg er vel ikke den mest utadvente heller som har så lett for å komme i kontakt med andre... så kanskje her er en mulighet..
SophieH Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Hei! Har ei lita jente på 4,5 mnd og bor i Nesttunområdet Koselig hvis noen dro igang et treff!
benelen Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Det hadde vært kjempe kjekt å møtes. Kan vi ikke si onsdag 6 oktober klokken 1330 på galleriet? Er det ikke en cafe på toppen som heter augustin eller noe som er veldig barnevennlig?
Vimse + gullene Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Der har jeg vært innom en gang og det var horder av barnevogner, så den må vel kunne sies å være barnevennlig ja;) Er dessverre bortreist kommende uke, så om det blir treff kan jeg ikke. Men blir gjerne med neste gang?
hol(L)y COW Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Jeg har en gutt på straks 6 måneder og vil også gjerne være med! fra Laksevåg....
LinnK87 Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Er også fra bergen og har en liten en på 9 mnd da=) Bor på danmarksplass=) Var en del fra bergen her inne ja=)
GryVeronica Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Enda en innflyttet bergenser her. Har ei lita datter på 4 mnd, bor i bergen vest.
benelen Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 Er det ikke slik at alle som vil bare møter opp. jo flere jo bedre.
nonstop79 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2010 Er desverre bortreist denne uka eg også... Men hvis det blir treff er eg gjerne med en annen gang. Hadde vert kjekt å møtt andre likesinnende.. Tror også lillemann trenger å se andre enn mamma og pappa og. Var hos svigers i dag, og han grein bare han såg på noen av de andre, eller noen prøvde å holde han..hehe... stakkar.. Første gang det har skjedd. Men håper ikke det fortsetter sånn i evigheter.. Kjekt å se det var en del fra bergen her da.
Bergen1983 Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg melder meg lett på neste treff. Kan dessverre ikke den dagen. Kjenner egentlig ingen med baby, så det hadde vært kjekt å treffe andre:) Ble mamma for første gang i april, til en liten jente:)
catva Skrevet 4. oktober 2010 #18 Skrevet 4. oktober 2010 Heisann Kan vi lage et DIN treff som vi legge ut her inne under linken DIN-treff? Litt lettere for alle og få med seg hvor og når tid treffet skal være. Jeg er bosatt på Os, men det hadde vært veldig gøy og kommet inn til bergen for å møte dere andre som går hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå