Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle i full fart kjøpe en babybjørn bæresele i dag, og da jeg kom hjem synes jeg den så så annerledes ut enn de jeg har sett folk har. SÅ oppdaget jeg at jeg har kjøpt active istedet for original. Er det noen som har erfaringer med begge som kan forklare forskjellen? Ser at active kan brukes til 12 kilo istedet for til 11 på original, det er jo bra. Men er den mer tungvint ellers? Vanskeligere å få på? Jeg skal bare bruke den i korte perioder når vi reiser. Kanskje den er mer beregnet for lengre gåturer og derfor er tyngre og mer kronglete?

Hm, spørsmålet er egentlig hva dere anbefaler av active og original? Og om jeg har gjort et dumt kjøp? Burde jeg bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror den jeg har heter active air, den originale ville jeg ikke hatt for med den bærer man bare med skuldrene,noe som blir veldig tungt.

på min er det sånn "plate" i ryggen slik at det tar mye av vekten på ryggen istedet for skuldrene, og jeg er veldig fornøyd med den og har brukt den mye.

Skrevet

Active er absolutt bedre enn original, så ville ikke byttet nei! (har en original sele selv, som aldri har blitt brukt- er jo så vond for ryggen. Kjøpte meg en Manduca-sele istedet, som jeg synes er myye bedre enn Babybjørn)

Skrevet

Ja, det må være den platen i ryggen som er forskjellen. Jeg er fornøyd emd min, men da kun på korte turer, ellers blir jeg fort sliten...

Men kan godt være at jeg ikke har stilt inn min riktig;-)

Skrevet

Da virker det som om jeg har gjort et godt kjøp da! :) Synes det var så kronglete å stille inn reimene og fikk det ikke til og ble irritert i går, tenkte at den andre sikkert er lettere. Men får få noen til å hjelpe meg. Når den først er stilt inn er den jo enkel å få på:)

Skrevet

Jeg har også active. Er kjempefornøyd med den. Begynte forige uke å ta den i bruk (han er 11 uker) og han sitter veldig godt oppi der. Mannen min hjalp til med å stille den inn da jeg er så klønete på slike ting hehe. Men nå får jeg det til selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...