Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naboen min hadde dette, det var litt uvanlig og kom av at blodet ikke ble skikkelig renset (trur det var galla som kom ut i kroppen). Syns du skal få det undersøkt. Naboen fikk det verst på slutten og ble igangsatt tidligere på grunn av dette.

Jeg hadde dette i mitt første svangerskap. Jeg kjøpte en kjølende gel på BodyShop som var helt genial! Anbefales på det sterkeste. I tillegg pøste jeg på med bodylotion døgnet rundt! Det er utrolig ubehagelig og plagsomt. Det ga seg faktisk utover i svangerskapet. Det var verst i starten for min del. Legen hadde ingen god forklaring på hva det var.

Annonse

Er heltnormalt. Jeg klødde meg gjennom forrige svangerskap og klør som en gal nå også. Kalles svangerskapskløe og kommer hoverdsaklig av hormonforandringer. Det man skal vere obs på er om kløen er inni håndflatene, det kan vere tegn på svangerskapsforgiftning.

Smører med eurax når det står på som verst. Finnes også tabletter du kan få om det blir ekstra ille!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Samme her, klør så ekstremt, prøver å la være, for jo mer jeg klør det, desto værre blir kløa :-/ Jordmor sa jo at jeg har svangerskapskløe.

Prøvd å dusje meg med kaldt vann, og smøre meg med utallige kremer, fortsatt ikke noe som har hjulpet av dette.

Prøver nå (av alle ting) mary key natt kremen, den lindrer litt, men ikke i det lengre.. Jordmor sier at om det blir for ille, så må jeg kontakte legen og få tabletter mot det :-/ Men, gir meg ikke så lett, skal nok finne noe til slutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...