Maibaby:) Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 satt på facebook og kikka, har ei venninna av mannen min så e gravid og eg visste hu sko ha termin i februar.... men såg nå datoen!!! va 21 februar, akkurat den dagen eg sko hatt termin, hvis eg ikkje hadde mista off blei heilt satt ud eg nå.....hu gleda seg og sko på ultralyd i mårå..... tårene trille..... håpe det klaffe for oss snart....
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Saa trist! Skjoenner godt at det gjoer vondt. *troesteklem*! Lykke til videre!
Snupperella81 Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Huff. Vet akkurat hvordan du har det, ikke at det er noen trøst, men vet det er ekstra sårt. Og det kommer det til å være en stund også. Jeg og ei venninne ble gravide nesten samtidig. Jeg mistet i uke 12. Hun var på ultralyder, la ut 3d bilder og magebilder på facebook og har nå født. Jeg er selvfølgelig kjempeglad på hennes vegne. Og jeg unner ingen å miste. Men jeg kjenner det er ekstra tungt. Jeg tenker veldig mye på det, det skulle vært en liten en her nå snart. Og jeg skulle ha vært stor og fødeklar. Er nok spesielt tungt siden jeg ikke er gravid igjen. Selv om det ikke er så mye som hjelper, så vil jeg gi deg en stoor klem:-) Håper du snart blir gravid igjen:-)
Maibaby:) Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 takk for klemmer e godt eg har dåkkår her inne!!! e bedre idag får håpe det klaffe for oss alle snart då!! håpe d går bra med deg og maia81!! har dere prøvd lenge eller??? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå