Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Herregud,nå føler jeg meg som en kjerring. Menne...Funker dette??
Sweet Amber Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Nei, den stinker mer enn andre rengjøringsmidler og virker like dårlig. Det eneste jeg har funnet ut at er effektivt er salmiakk. Og ikke noen kyllingmetode med å steke utvannet salmiakk i en skål; jeg skrubber i salmiakkvann. Husk å skylle godt og vaske i et mildt såpevann etterpå for å bli kvitt lukta. Zalo feks... (Hilsen kjærringa;P)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Fungerer overhodet ikke. Vil faktisk si at den virker dårligere enn andre rengjøringsmidler. Men Mr. Muscle ovnsrens (finnes det fortsatt?) fungerer bra!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Fukt ovnen, stå over bakepulver.. å la det stå på 50 grader over natta Så vasker du av det med en våt klut DET funker
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Ah,hvorfor har jeg ikke spurt om råd før?! Takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå