Gå til innhold

Noen som kan svare meg....disse smertene nederst i magen...iforbindelse med EL ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat dèt er jeg mer usikker på..

Kan du ikke prøve deg frem med EL-tester? Fås kjøpt billig på www.billigetester.com :) Jeg brukte de med førstemann, og hun satt på første forsøk! Kan være vanskelig å vite eksakt dag når man har smertene over flere dager ;S

Jeg pleier å få disse smertene i dagene før el - tror jeg. Er jo ikke helt sikker. Men jeg har vært mer på det med å sjekke utfloden for el slim, det har fungert som sikkert tegn her i gården. Og så vidt jeg har skjønt kommer det litt før el.

Så jeg tenker slik (og det har det blitt to graviditeter av)

El slim ca 3 dager

Andre dagen med el slim kommer el smerter

I disse dagene er det på tide å gjøre en innsats for å bli gravid.

Ble du noe klokere?

Har brukt noen billigtester jeg kjøpte på apotek....men de var jo ikke til å stole på...viste bare sammen hele veien...en svak og en sterk strek i 8 dg....jeg må jo ha hatt El iløpet av perioden da jeg alltid har M mellom dag 28-33

Annonse

Du har el 14 dager før mensen. El slim i utfloden ser helt annerledes ut enn vanlig utflod, men man tenker nok ikke over det før man har sjekka det ut noen sykluser. Du kan lese mer om det på www.pernille.info

Tusen takk sofie09+11 !! Her fant jeg svaret jeg letet etter....alltså det er ulikt fra kvinne til kvinne...noen har smerter før egget slippes , noen underveis og noen i etterkant....så da må jeg nesten prøve en skikkelig EL test neste mnd...om jeg ikke har blitt gravid nå da....håpe...håpe...vi får se :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...