Oppnedx2 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg begynner nesten å bli litt bekymra for all tissingen min! Hvor mye er for mye ?! Magen har sunket de siste dagene noe som har ført til ett helt ekstremt antall dobesøk. I natt mellom kl 00.00 -09.00 var jeg på do hele 4 ganger. Og ja, en kl 1, altså 5 kan du si. Nå har jeg vært på do 3 ganger på 1 t!! Varierer jo selvsagt i løpet av dagen etter hvor aktiv hun er, men kveldene er helt ekstreme! Er ikke mye som kommer, er gjerne bare ett par dråper noen ganger, jeg kjenner jo godt at det er fordi hode til snuppa presser.. Åsså 5 uker til termin.. hvor skal dette ende? :/
Oppnedx2 Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2010 Ops. jeg mente en gang kl 9 også så det ble 5 ganger!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Du er ikke alene om å tisse mye...Det gjør jeg også. Flere ganger om natta. Irriterende ja. Men det er nok fordi bebisene presser på blæra. Min ligger i hodeleie og festa seg. Ja det følger med den tissinga mot slutten av graviditeten også. Hehe.
Oppnedx2 Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 4 uker siden sist kontroll og da hadde hun ikke festa seg men mye har jo skjedd disse 4 ukene og så lever i den tro at hun har festa seg :-p Savner å sove sammenhengende mer enn 1 t! *sukk* hehe
Linnymor_87 Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 kjenner igjen dette veldig! det føles som man må et helt hav, men så kommer det max 2 dråper.... og så reiser man seg og går ut av badet og så er man sinnsykt tissetrengt igjen..... haha!! jeg veit ikke om vesla mi har festa seg enda, men det finner jeg ut på torsdag om en uke... men magen har sunket noen hakk ihvertfall, så... hun ligger vel og stanger litt på ting og tang så jeg tror jeg må konstant på do.... noen ganger kjenner jeg meg skikkelig tissetrengt selv når jeg sitter PÅ do og er ferdig........ gah!!
Oppnedx2 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 JAAA! Det er akkurat slik det føles!! I går og i natt var det enda verre, skjønner ikke hvor dette skal ende! Sambo er dritt lei av å våkne når jeg kaver meg utav sengen 1 gang i timen om natta, så han foreslo bleie i halv søvne! haha. :-p
Linnymor_87 Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 haha bleie, ja, den har jeg fått høre også.. hehe men han var ikke i halvsøvne når han foreslo det... han satt lys våken i stua med meg
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Hehe, bleie hadde kanskje vært en idè. Har de siste 2 ukene vært på do hver time hele natta igjennom..presset begynner så fort jeg legger meg, og roer meg for kvelden...Er i uke 30+4 i dag, så har noen uker igjen.....
Mammaen til Lasse Skrevet 30. september 2010 #9 Skrevet 30. september 2010 Det blir ihvertfall ikke et sjokk når barnet kommer ut og vekker oss flere ganger om natta
Oppnedx2 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2010 Ser ikke helt det deilige med å begynne å tisse i bleie igjen, altså. hehe! Nei det har du nok rett i "lasse i magen". Alle sier jo at vi må nyte den siste tiden og soove masse, men det er jo lettere sagt enn gjort når man aldri kan sove mer enn 1 t sammenhengende! :-/ Akk ja, det fantes dager før jeg kunne sove fra morgen til kveld vis jeg ønsket, hadde gjort mye for en slik sjanse til :-)
1+1=3<3 Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 Vet akkurat hvordan du har det! Det er en vanlig natt for meg. Men jeg har alltid vært fæl på og fly på do ofte. Utenom graviditet også. Fryktelig plagsomt, hvertfall om natta. Og så er jeg konstant kjempe tørst også da, så har en vann flaske stående ved senga. Tisser vel ikke akkurat mindre av det heller=p men du er ihvertfall ikke aleine.
løve_mamma Skrevet 30. september 2010 #12 Skrevet 30. september 2010 Jeg har 10 dager igjen til termin, og det blir verre med tissingen for hver dag som går (desverre). Nå er jeg oppe i ca en gang per time om natten, og ganske ofte resten av dagen også. Det som er viktig å tenke på er å få i seg mye væske, du må ikke finne på å drikke mindre for at du skal tisse mindre. Det kan føre til større plager enn at du blir tissetrengt;) Hver gang jeg er på do, kjennes det ut som at jeg aldri får tømt blæren skikkelig, noe som er skikkelig irriterende. Jeg begynner å lure på om lillegutt presser på blæren samtidig som han sperrer for urinrøret:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå