Margarita -- Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er uke 29 +5 nå, og magen har begynt å klø så veldig! Smører godt, og lar vær å klø, men finnes det noen råd? Og er dette vanlig ? Navvlen min ser rar ut nå, ser nesten ut som den gror sammen, er blitt så liten på en måte.. Flere?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Da har du kanskje fått denne svangerskapskløen. Helt normalt at noen får det. Prøv å smøre deg med Aloe vera krem. Kanskje det kan lindre litt??? Jeg fikk en stund som jeg klødde meg nesten i hjel på beina. Hjalp å smøre meg Aloe vera. Verdt å prøve.
cadence Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Er nok svangerskapskløe ja. Flytende Eurax anbefales. Du bør også bli sjekket for forhøyede lever-verdier, gallesyre...
Puppemamma Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 dette er vel kun fordi man øker i strl??? smør på med litt krem og kryss fingrene for å slippe unna strekkmerker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå