mamma2010 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hvor gamle var deres unger når dere begynte med nattavenning? Jeg ammer på natten, og det er så ofte at helsesøster mente jeg burde prøve å slutte. Barnet mitt er 6 mnd. Noen tips til hvordan jeg skal gjøre dette?
Trultetryne Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Jenta mi er 10,5 mnd og hun ammes på natten fortsatt. Vi var på kontroll forrige uke, og helsesøster sa at det var helt greit at hun fikk på natta så lenge jeg synes det var greit. Jeg kommer til å fortsette en stund til.
Romeren Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Her driver vi og slutter nå (må innrømme etter litt press fra faren...) og jeg må si at jeg savner det litt faktisk... Han er 10 måneder og 1 uke nå. Vi tenkte det var greit å slutte fordi jeg har begynt å studere fulltid og ikke kan ta igjen søvn på dagen som før. Opplever blandet suksess. Han sover godt når jeg ikke ligger på rommet, men våkner når han lukter meg, og da er vi jo like langt mht hvor mye søvn vi får. Her er vi rett og slett nødt til å legge han på eget rom om det skal bli mer søvn på oss, tror jeg. Helt ærlig ser jeg ikke helt poenget med å nattavenne om han våkner på samme øyeblikk på natta uansett... Så det er mulig jeg kommer til å begynne å gi litt på natta igjen om det er det enkleste for oss. Og dessuten er det bra for melkeproduksjonen som jeg merker har gått ganske mye ned etter at han sluttet å få om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå