Bella_mamma til Benita Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Min 16 mnd gammel datter har blitt bitet i barnehagen to ganger på en uke.Datteren min har bare gått i barnehagen i 3 uker.Jeg synes det er veldig frustrerende og vet ikke helt om jeg skal ta en samtale med barnehage ansatt eller la det passere...Synes så synd på vesla mi også.etter hun ble bitet første gangen har hun vært helt hysterisk når vi har kommet i barnehagen...kan det ha sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Hvis de ansatte ikke vet om bitingen ville jeg sagt ifra. Uheldigvis er biting ett problem på de aller fleste småbarnsavdelinger. Men så lenge personalet er klar over problemet tar de tak i det og det går over iløpet av kort tid. Det er iallefall den erfaringen jeg har hatt. Hilsen en som har blitt bitt og en som bet
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Siste linje ble litt feil, skulle være, Hilsen mammaen til en som har blitt bitt og en som bet
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Ville tatt en samtale.Bli forsikret om at noe blir gjort. Jeg ville sett på det som en sammenheng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå