nøtter 2 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg er i uke 38 og har hatt et vanskelig svangerskap.Nå oppdaget jeg at sviskeboksen som jeg kjøpte på butikken for en uke siden og som er spist opp, gikk ut på dato i mai!! Nå er jeg selvfølgelig livredd for at babyen inni magen har blitt syk og det er helt grusomt å tenke på.
carina86 Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 det går nok så bra så. husk at dato'n er en veiledning, mange ganger holder varen leeeenge etter
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg tror du kan ta det helt med ro - nettopp fordi at du ville smakt det hvis det var noe galt med dem! Og såvidt jeg vet så holder tørket frukt seg ganske lenge, svisker er vel litt sånn semi-tørket, men allikevel. Hvis du skulle bli VELDIG dårlig selv, skikkelig løs mage og oppkast, så ville jeg nok tatt en sjekk, men ellers tror jeg du kan ta det med ro. De tåler jo ganske mye disse babyene våre nå også, store som dem er. Hadde vært værre i første trimester
nøtter 2 Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 Ja, det er sant det:) Akkurat nå er jeg så sinna på coopbutikken jeg kjøpte sviskene.................
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Og du er sikker på at det står " Mai 2010" og ikke " Mai 2011" ? Mener ikke være kjempeblond her, men jeg er blitt helt rotehodet i svangerskapet, så jeg har selv sett feil på datoer den siste tiden Men som de andre sier her, hvis de hadde vært råtne, så ville du jo merket det lenge før du hadde spist hele posen Så det går nok fint! Evt kan du jo spørre jordmødrene her på BIM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå