<rose> Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 er i uke 36 nå... har hatt kynnere i mange uker. men i de siste dagene har kynnerne gjort i periodevis vært vonde. vanligvis har jeg kjent kynnerne midt på / oppå magen. nå kjenner jeg det mest på nedsiden av magen og opp mot midten... klarer ikke å stå oppreist engang når det er på det verste. varierer i lengde, intensitet og hvor ofte de kommer... noen andre som og har det sånn?? er så redd jeg må ha det slik hver dag i en mnd til... kommer når jeg slapper av og, men verst er det når jeg går eller står oppreist...
cadence Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 35+5 idag, og har hatt det som deg nå i mange mange uker. Hele magen blir steinhard, med litt variasjon på hvor i magen det starter Vondt å stå oppreist med rak rygg, og jammen er det ikke alltid behagelig å sitte da heller. Å gå med en skikkelig kynner (ikke alltid det er egnet å sette seg ned umiddelbart) er helt for j****. Noen ganger sitter kynneren i i halvannen time, andre ganger lengre, andre kortere. Nå i kveld har det begynt å stikke der nede også og jeg holder pusten når det holder på. Må lære meg å puste hehe:)
carina86 Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 sån hadde jeg det å, men hadde vist urinveisinfeksjon samtidig, så med en gang jeg fikk antibiotikan, så ble det myyyyye bedre, har forsatt kynnere men ikke de ekstremt vinde, kan være ett tips å få sjekket:)
<rose> Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 uff... er jammen ikke lett. kjenner jeg får litt angst for fødselen og når de kommer på det verste... lurer på hvordan det skal gå når de blir enda tettere og vondere.er det muligheter for at de roer seg igjen og eller er dette noe som blir værende når det først har kommet?
Margarita -- Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Kan "trøste" deg med at jeg har hatt mye kynnere siden uke 16, er nå snart uke 30, og har de omtrent konsatnt nå, hele natten og bare jeg går mer enn 2 min. Og de er ikke akkurat behagelige.. Hold ut, du er snart feridg heldiggrisen!"
cadence Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 UVI har jeg aldri hatt, og jeg har tatt u-stix ganske hyppig (går både hos lege og jordmor, samt at jeg har vært innom jobben og sjekket på egenhånd innimellom). Så mye kynnere= UVI er ikke eneste sannhet Og jeg tviler på at kynnerne gir seg før de blir erstattet av rier (evnt mase-rier)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå