Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er dette vanlig? I dag er det 16 dager (14 viss første ordentlige blødningsdag) siden jeg hadde mens. Jeg fant ut jeg ville teste når eggløsningen min var, kjøpte meg derfor en clearblue digital. For to dager siden begynte det komme masse seigt slim og det strekker i eggstokkene, kjenner tydelig at det skjernoe der inne he he. MEN bare negative tester.... Noen som vet noe om dette? Har opplevd det samme selv?
Metti er håpefull Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 hei eg har det akkurat likt !!! har tatt eggløsningstester i 3 dager men bare negative men eg har masse slim. Eller e hvertfall veldig vått så kan ikkje me 100 % sikkerthet sei at det e slim . Men eg begynne å bli rimelig utolmodig her nå
Kitty 30 Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Jeg har også hatt det sånn i 2 dager og i kveld fikk jeg positiv test. Men at det da skal være 24-48 timer til eggløsning får jeg ikke helt til å stemme med dette slimet....
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 EL slim kan man ha i mange dager, jeg har mellom 3-5. Det er den siste dagen man regner med at EL skjer. Det er derfor ikke unormalt å ha slim i tre dager før positiv test. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå