Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Tok ein test no i kveld, for eg har merka at det er noko som skjer der nede i magen. Mye strekkingar, mensmurringar og ja en rar følelse av at noko skjer. Tenkte at 4 dager før IKM er nok for tidlig, men, men, så nyskjerrig og utolmodig som eg er måtte eg jo berre:) Og jammen var den positiv!! Kan faktisk ikkje tru det! Mannen veit det ikkje enno. Han blir i Nordsjøen 3 veker til, så eg må nok fortelle det per telefon. Han har bursdag på lørdag, planlegger å fortelle det da:) Gled meg!!! Ellers så må eg fortelle til alle mine medsøstre som framleis prøver at det vi gjorde annleis denne gongen, var sex annenkvar dag før EL (eg har fulgt syklusen med EL testar) samt eg har tatt bidronninggele. Eg har aldri merka så tydelig ei EL før. Lykke til alle saman!! ******************** babystøv frå meg:)
Klar for nr 3! Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 åå så kjekt! Gratulerer så utrolig masse!!
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Ååååh, gratulerer så mye Hadde dere prøvd lenge eller?
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 Vi kastet prevensjonen i fjor i august, men prøvde ikkje seriøst før i mai i år. Dette pga. at min jobbsituasjon var så usikker i fjor, så fekk eg ny jobb i januar, og då var eg faktisk redd for å bli gravid. Så la det litt på is, så når eg følte at jobben gikk fint, og alt la til rette for det, så var det bare å sette i gang:) Men min mann er borte 4 uker og hjemme 4 uker, så vi har liksom bare hatt annenhver måned å prøve på. Derfor er eg ekstra glad nå, hvis ikkje måttet vi vente til november. Vi har ei jente på 4 år, og ho har vært klar for å bli storesøster lenge:)
Tuddeli Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Gratulerer!!! Så hyggelig:-) Lykke til på ferden!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 AA!!!!! Gratulere saa masse! Hurra for deg! Suuuuger til meg babystoevet ditt og oensker deg lykke til! (Hvordan skal du fortelle det til mannen din?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå