ønsker nr 3!!! Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 er det noen som har reist med baby på fly, hvordan gikk det på flyet gråter de eller sovner? Skal reise til syria når tulla er 2,5 mnd. Jeg fullammer og vil gjerne ha råd ang reise med baby. avt på flyet Takk
Canari Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Jeg har reist en del med babyer i den alderen. De var som ellers. Sov litt og var litt våken. Alt gikk bra, ingen skriking. Sistemann var bittelitt urolig på en landing (ga da litt pupp). Noen kan reagere ved oppstigning, og sælig ved nedstrigning. Da kan det hjelpe å amme (svelger). Mine har ikke reagert noe særlig, kun en gang, men da sov hun første del av nedsatigningen og fikk nok ikke utlignet.
Canari Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 NB - da jeg reiste alene med to barn, valgte jeg å bestille eget flysete til baby 2,5 mnd, som han da satt i i bilstolen. Utrolig deilig å slippe ha lillemann på fanget da.
Hanna30 Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Har også reist noen ganger med fly, min er tre måneder nå. Har gått veldig fint, sovet litt og vært mest våken. Gråt bittelitt da flyet gikk inn mot landing en gang, sikkert litt vondt i ørene. Men det var ikke mye altså. Verre når ungene er litt eldre tror jeg. En gang satt jeg helt fremst og fikk da en krybbe som var festet i veggen som han kunne ligge i. Han sov litt der, men satt mest på fanget. På toalettene har de stellebord som man kan slå ned. Trangt og kronglete og upraktisk, men det går det også Lurt å ha bæresele når du er på flyplassen og skal pakke vogn og sånt. Greit å ha hendene fri. Noen ganger får du ha med barnevogna helt bort til flyet og pakker den der! Hvis du må levere den inn før (du sjekker den inn sammen med annen bagasje, men kan vente med å levere den rett før du går inn sikkerhetskontrollen, den skal uansett til et annet sted enn kofferten, til spesialbagasje), er den mange flyplasser som har liten sportsvogn man kan låne fram til flyet. Lykke til!
ønsker nr 3!!! Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Tusen takk for svarene jeg var litt redd for at tulla skulle gråte på flyet men ser her at det er mange som det går greit med. jeg har kjøpt bæresele idag så jeg håper det går bra. Takk for rådene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå