Jada-har fire små Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 er dette normalt når han er såpass gammel? Jeg vet de kan bæsje sjelden når de er spedbarn.. Det virker som han har det bra, har vært mer urolig de siste to dagene og pruppet masse.blir litt bekymret, redd han skal få full forstoppelse..
*shehasmyheart* Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Hei:) Ammer du? Hvis du gjør det: Etter det jeg har lest, så er det ikke farlig for barn som blir ammet å gå uten avføring mange døgn. Sønnen til et vennepar gikk uten avføring i 18 døgn før de fikk hjelp. Lille gutten min gikk vel 6 døgn uten. Var litt urolig den dagen han kom på do igjen. Og hjelp for en bleie;D Har også lest at under en økeperiode, er det vanlig med sjelden avføring. Da "bruker" de alt. Og rundt 3 mnd er det jo ganske vanlig med en økeperiode... Håper de "løser" seg snart:)
Daydreamer 81 Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Hei. gikk 2uker mellom til oss, mellom hver gang til han ble 3mnd. jeg fullammet og bekymret aldri, ordner seg selv.
eja Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg fikk også beskjed på helsestasjonen om at dette var normalt så lenge du fullammer. Opptil 10 dager var visst helt vanlig og ikke noe å bekymre seg for. Her gikk det en uke mellom.
rampete robin Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har fullammet alle mine. Førstemann kunne det gå 10 dager mellom. Andremann 14 dager og nå tredjemann 3 uker. Men han har problemer med avføringen og er stein hard selv på bare mm. Han er hard selv omd et bare har gått en dag siden forrige avføring. De andre har vært fine i avføringen. 2 uker er ikke unormalt for en liten en. Du kan jo stimulere litt, se om det kommer noe da. Ta en q-tips eller et termometer med vasilin og tirr litt i åpningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå