Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Æ e klar før å få en tel baby. Har 2 onga elste bli 7 i desember og minste va 3 i juli. Æ e klar, så får se da p staven ska fjernes 7 oktober ka vi bli enig om.... Har da hatt den i 3 år, og det bli ikke nye 3 år... Gubben e vel egentlig og klar, men så e det økonomien som vi begge tenke på. Elste blei født da æ gikk på videregående, minste mens 'æ gikk arbeidsledig eller da æ gikk ekstra runt om kring i kommun og jobba ræva av meg da før å få ei akseptabel intekt t æ sku være heime. Heldigvis fikk æ lærlingeplass 1 mnd etter permisjon va ferdig, og no jobbe æ 100 % i et vikariat t vårn, men verken æ eller gubben klare egentlig å tenke på å få en t onge inn i økonomien våres i dag. E så babysyk at det bare verke i kroppen..... Måtte bare lufte mg litt.....
Mammapudding Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Skjønner hvordan du har det:) Har veldig lyst på nr.2, men har jobb ut året og aner ikke hva som skjer etter det. Får vite noe tidligst i midten av november tror jeg. Har lyst å begynne å prøve i desember/januar, men vi får se. Vet ikke om samboern er helt klar heller. Vi har ei på 3 år og fikk henne mens jeg var student, så har hatt det trangt økonomisk i mange år..så var jeg ferdig å studere i vår og fikk denne jobben fra juni, har enda akkurat klart å komme ovenpå økonomisk, så er litt skummelt å skulle få et barn til når vi endelig har litt til overs hver mnd...men jeg har jo så lyst:) Hadde vært litt lettere hvis jeg visste at jeg har jobb i minst 1 år til, da kunne jeg kanskje fått samboern med på å legge planer for når vi skal begynne å prøve. Sånn som det er nå så får vi liksom ikke lagt noen konkrete planer og det hjelper ikke på babysuget mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå