BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Hadde IKM naa i helga, og begynte aa spotte skikkelig da. Saa jeg venta at mensen skulle komme et par dager etterpaa, slik den pleier etter saant. Men neida... Ikke at det hadde gaatt saa mange dager, men i gaar, for moro skyld, tok jeg en basic test, slike vi har massevis av paa jobben. Og den var svaaakt positiv! Spotter fremdeles, men lysere og mindre enn i helga. Har kjoept en digitaltest, men skal ikke ta den foer om et par dager (sikkert fredagsmorgen) i tilfelle den i gaar var saa svak fordi det var for tidlig. Er SAA nervoes naa!!! Toer ikke tenke at jeg ER gravid, for jeg er saa vanvittig redd for aa bli skuffa, men det var jo en svak strek der... Hjeeeeeeelp!!! :S (mannen min er superoptimistisk og bombesikker paa at jeg er gravid! Kommer og nusser meg paa magen og saann, og jeg blir sur og jager han vekk:( stakkar...)
Tuddeli Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Huff, slitsomt å gå sånn og ikke vite. Du får prøve å tenke på noe annet. Skjønner at det sikkert er nærmest umulig,men... Masse lykke til ihvertfall. Krysser fingra for at du får "GRAVID" på neste test :-)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2010 Tusen takk! Skal fremgi rapport i morgen tidlig. Naa skal jeg "distrahere" meg selv med litt matlaging og eksperimentere med en ny pastarett, og saa blir det litt Grey's for aa holde tankene et annet sted. Denne uvissheten og undringen er drepen!!!
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Masse lykke til! Jeg har knabba en test fra jobb jeg også, men tør ikke svi den av før tidligst på mandag - utroolig spennede dette her altså...
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Tok en ny test i dag tidlig, ja. Og resultatet: Like svak og teit som den forrige!!! Dette var en annen type test, men streken var like svak. 2 dager etterpaa??!!! NOE burde jo ha skjedd da! Enten burde den vaert sterkere naa, eller helt vekk! Skjoenner ingenting. Hva skal jeg tenke om dette her?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå