Gå til innhold

UVI i uke 10? Har hatt sterke smerter i magen/lysken. Blir litt redd...

Anbefalte innlegg

Har fått beskjed om at jeg sikkert har UVI og noe streptokokk bakterier i skjeden.

Problemet er at jeg har noen sinnsyke smerter spesielt i lysken. I natt fikk jeg ikke sove, og nå bor jeg i sofaen med murringer nedentil...

Er dette vanlig ved UVI? Har aldri hatt det før, men mistenker at jeg har hatt UVI en stund nå under graviditeten.

Kan det vere at det går lenger opp i systemet? Smertene kommer og går, men det er stikkinger som kjennes ut som knivstikk i rykk og napp.

Fortsetter under...

er det urinveisinnfeksjon du mener??? isåfall så spis masse tranebær.får kjøpt de på helsekost og noen butikker. jeg har hatt dette mange ganger og da går det over etter bare et par dager. som regel føler man at man må på do hele tiden og at det svir når man tisser....lenge siden jeg hadde det sist så jeg husker ikke flere symptomer.

Ja urinveisinfeksjon. Var hos legen i går og fikk bekreftet UVI... Har hatt veldig vondt i rygg og mage. Han var litt bekymret for nyrebekkenet mitt, men har fått "hestekur" så håper det går over snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...