Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Synes det er vanskelig å se selv hva jeg kler best..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Jeg har hele livet trodd at jeg passet til mørkt hår, da jeg har mørke øyne og bryn. men da jeg i sommer våget meg på striper i håret, og hele håret fikk en gylden glød, så var det som en ny person steg frem! Synes håret mitt er mye penere nå enn noensinne, og nyansene matcher meg perfect!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg får høre at jeg passer begge deler, men jeg har farget det mørkt et par ganger og da sier folk at øynene mine kommer bedre frem.. men jeg synes jeg blir så blek med mørkere hår, har lys hud. Har lyst hår nå, hadde hatt mørkt en stund og fikk mye skryt når jeg stripet håret lyst igjen nå sist..til og med av de ansatte i barnehagen. Skal jeg da gå ut fra at jeg kler lyst best? Synes det er så fint med mørkt-på alle andre.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Din naturlige Ikke alltid en skal tulle med naturen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Hm, min naturlige hårfarge er kjedelig kommuneblondt..ikke særlig interessant. Så jeg er ikke helt enig med deg der. Mange ser freshere ut med litt striper, farge osv i håret.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Man kler best sin naturlige hårfarge, men kan jo friske den opp litt. Best å ta samme fargeskala og ikke forandre mer enn en nyanse eller to mørkere/lysere.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 jeg får alltid lyst på mørkt hår når vinteren nærmer seg, og farger det fort lyst igjen til sommeren. passer nok best lyst. men blir kjedelig å ha det for alltid. så må skifte litt på det. har også kommuneblond fage naturlig.. ikke fint.. var modell for loreal en gang, da farget profesjonelle håret på meg og det ble en kobberfarge faktisk.. men med helt lyse striper ytterst og de sa den fargen var så fin på meg. så ve jo engentlig jeg passer å være lys.. det er bare til å spørre frisøren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå