Gå til innhold

Hurra - då er eg rugar igjen :-)

Anbefalte innlegg

Endeleg er eg rugar igjen - denne gong på 2 egg! Fekk sett inn 2 fine egg i går (28/9), eitt 7-delt og eitt 8-delt. Håpar minst eitt av dei klorar seg fast! Fyrste gong eg set inn 2 egg.

Dette er mitt 3. innsett og 2. fryseforsøk. Dosen med Progynova er auka frå forrige fryseforsøk for å bygga slimhinna meir enn sist (trur den var i tynnaste laget då). Glad var eg difor når UL hos lokal gynekolog viste slimhinne på 10 mm før helga. Men eg vart ikkje fullt så glad for at fertilitetsklinikken målte slimhinna til "berre" 7 mm i går... Dosen med Progynova vart auka litt meir ved innsett slik at eg no tek 5 tabl dagleg. Held fram på Crinone morgon og kveld. Eg fekk også resept på AlbylE som eg starta på etter innsettet (pga ein MA eg hadde i sommar).

Eg føler klinikken gjer alt dei kan for at dette skal gå bra. Håpar berre slimhinna er tjukk nok/god nok - og at det vert positivt resultat denne gongen! Blir spennande når eg skal testa om 14 dagar:-) Testedag 12. oktober.

Nokon andre som er i same situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142379349-hurra-d%C3%A5-er-eg-rugar-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...