Gå til innhold

Når man prøver.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lver man da som normalt eller som om man er gravid?

Nå er plutselig syklusen min heeelt ute og kjøre....

Jeg har levd helt etter boka fra sist mens til nå, men nå kjenner jeg virkelig pms, men ingen tante...

Masse masse negative tester...

Og når man går sånn i kanskje opp til et år....

Hva gjør man da med mat?

Fester?

Tar man grvid vitaminer og folat?

Drikker man kaffe?

Tar man seg en røyk når man vil?

(Jeg er egentlig ikke røyker, men pleier å ta en av og til på kvelden eller i helgene.... Men rart hvor lysst man har på noe når man ikke skal)

Hvordan gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lever ganske normalt. Bruker å være forsiktig med alkohol fra el til ikm da, men nå har jo jeg forholdsvis stabile sykluser da. Kanskje lettere da enn om man har sykluser på 50 dager å ikke vet hverken når el eller ikm er.. Skal jeg noe spes tar jeg en test. Og så ligger det jo i bakhodet hele tiden, så jeg tar ikke en fest fult ut.

Skrevet

jeg lever normalt, orker ikke stresse mer enn nødvendig!

tar meg en røyk og litt vin en kveld hvis jeg vil;)

Skrevet

Dette har jeg også tenkt litt på. Er bare i 2. pp, så har egentlig ikke tatt helt stilling ennå, men tar folat ihvertfall, og kommer nok til å være forsiktig med alkohol. Drikker så sjelden alikevel, så det blir ikke store forskjellen. Kaffen derimot blir værre... hehe, får kanskje prøve å bremse litt da.

Skrevet

Jeg lever også som normalt. Røyker og drikker også ;-) Sist jeg ble gravid var den mnd jeg hadde det best. Var på bryllupsreise (jada, han hadde termin nøayktig 9 mnd etter bryllupet ;-) og storkoste meg med sol, sjø, vin og røyk. Tror det er viktig å trives mens man prøver. Synes det blir for intenst dersom man skal legge om livet, som om man var gravid, helt til man faktisk er det. For mange så kan jo det ble ganske lenge...

Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol, men spiser vanlig og drikker kaffe (men drikker lite i utgangspunktet). Tar folat.

Nå vet jeg at jeg blir ganske lett gravid, og da er det lettere f.eks. å kutte ut alkohol, enn hvis man prøver leeenge.

Skrevet

Jeg lever også som vanlig, men etter at nr 1 kom så har det vært lite fester med mye alkohol uansett og røyker gjør jeg ikke så det er ikke noe stort problem. Prøver å drikke mindre kaffe, men etter at jeg mistet siste gangen så har all kaffe smakt vondt så det går ganske bra det og :)

Blir og ganske lett gravid, men nå har jeg mistet 2 ganger på rad så prøvetiden har blitt lengre enn tenkt likevel. Om jeg skulle levd som gravid i tillegg så hadde det nok føltes enda lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...