Gå til innhold

JIPPI!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på overtidskontroll i dag siden jeg er 5 dager på overtid...

Var først inne til jordmora å lå til registrering, ba på mine knær om dem ikke kunne gjøre noe med meg siden jeg er helt utkjørt..

Men fikk til svar: å du aner ikke alle unskyldningene vi får hos gravide som er lei...!!!???

Jeg bare, jaha? syns det er god nok grunn at man er totalt utkjørt og har masrier hele natta så man får null søvn...

Ble deretter sendt i UL for å sjekke at alt så bra ut hos prinsessa, og møtte en meget glad gynekolog hehe.

Har vært hos han flerer ganger men aldri sett han slik som i dag.. =)

Tenkte med en gang: neppe han har fått seg noe i natt hehe ;)

Han målte babyen og den er knappe 3 kilo, har veldig liten mage, og kom fram til at det var lite fostervann.

Så jeg blir innlagt fra i kveld og får innsovningstabelett slik at man skal bli uthvilt og i morgen tidlig setter dem meg igang :D

Superhappy =)

Så i morgen på denne tiden er jeg kanskje ferdig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du blir lagt inn i kveld og satt i gang fødselen i morgen. Ja babyen din er jo ikke akkurat stor og du er 5 dager over termin også. Jeg var til UL i dag for å sjekke veksten og min er 3100 gram nå og er 36+3. Så ganske forskjell. Hehe.

Ønsker deg masse lykke til i morgen og nå har du snart gullet ditt i armene. Håper du får en kjempe fin fødsel.

Skrevet

så bra!! gode nyheter! :)

Jeg skal på kontroll pås ykehuset i morgen, for å sjekke mengden fostervann (var litt lite forrige uke). Jeg håper på samme beskjed som deg.. fortsatt lite fostervann, innleggelse og igangsetting :)

Skrevet

Tror jeg hadde rivd hodet av den jordmora som bare henviste til alle klagene fra de gravide..De andre gravide er jo ikke deg:S Du skal behandles som DEG, ikke alle andre... Individuell behandling takk!

Godt for deg at du settes igang, lykke til og kos deg med babyen når den er ute i den store verden:)

Skrevet

HAHA! "Neppe fått seg noe i natt".

Så heldig du er som snart får møte babyen din da!

Ønsker deg masse lykke til! Gleder meg til fødselshistorien, for den kommer vel?

Skrevet

Oh, happy days =) Så godt at du møtte en gynekolog som har hatt seg ;)

Må bare signere cadence*høygravid* sitt innlegg. Mange teite jordmødre som generaliserer oss gravide. Du er du og dersom du sier at du er utslitt, så er du det!!

Men nå er du straks i mål.

Masse lykke til!!

Skrevet

Så spennende da! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Så kjekt!!! Lykke til i morgen :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...