Gå til innhold

uttak uke 48 på Haukeland, kort regime.Antistoffer i sperm?

Anbefalte innlegg

Vi skal igang med forsøk i november. Skal på kort regime, med en uke på Primolut i forkant en uke før Puregonstart. Grugleder meg nå kjenner jeg...:) Men da vi var på forundersøkelse, sa bioinginøren at hun mente min samboer hadde antistoffer i spærm, sædcellene står mot hverandre og stanger. Ellers er vi uforklarlig barnløse. En lege sa i vår at prøven var fin, men noe pjask var der jo, hva han mente med det er jo uvisst.. Det sa hun bioinginøren også, at det kunne godt være at dette var det "pjasket" han mente, men at det ikke var noe hinder for graviditet med ivf/icsi.Han fikk jo allerede fo mange år siden beskjed av et annet sykehus at han måtte nok ha hjelp, om han skulle gjøre sin partner gravid. Men dette var ikke noe å bekymre seg for, mente hun på Haukeland, det var bare med på å gjøre det lettere for dem ang hvilken metode og behandling de ville gi oss, regner med det blir icsi da? Er det noen likt i løypa med oss, eller noen som har samme "problemet", og har lykkes med det ivf til tross for antistoffer i sperm?? Er så utrolig spent, og har egentlig allerede begynt å psyke meg ned for at dette ikke skal gå. Vi har aldri oppnådd graviditet sammen, prøvere i 4 år snart. Jeg har en på 13 fra før. Er 32 nå, han er 37. Takk igjen for masse god info og hjelp her inne, leser mest og suger til meg mye info, men prøver å holde det litt nøkternt:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...