Gå til innhold

Liten blødning????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rundt 4 dager til IKM, og i går kveld og i dag morges hadde jeg en LITEN blødning. ALdri opplevd det før. Hva betyr det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være festeblødning? Den skal jo komme rundt det tidspunktet.

Skrevet

Jeg hadde EL 17 september. Er ikke festeblødning litt lenge etter? Eller kan det være det?

Skrevet

Egget fester seg ca en uke (+/- noen dager) etter el. Feste blødningen kommer som regel litt etter det igjen så det kan være det.

Håper det for din del. Lykke til =)

Skrevet

Jeg fikk også akkurat blødning ca 4 dager før IKM. Håpte det skulle gi seg fort, men blødningene fortsetter nå på andre dagen.. Jeg har ustabil syklus, men trodde ikke det var vanlig å få mensen flere dager "for tidlig"?

Skrevet

Oi... det hoeres mest ut som en festebloedning da.

Jeg har opplevd noe lignende. Hadde IKM naa i helga og begynte aa spotte som jeg pleier et par dager foer mensen kommer. Men det ble liksom bare med det, og det ble bare lysere og mindre i steden for aa bli skikkelig bloedning. Aldri skjedd meg foer heller. Saa jeg tok en billigtest i gaar, og den var svakt positiv! Har kjoept inn enda en pluss en CB digital, men skal vente til i morgen i tilfelle det egentlig bare var for tidlig i gaar. Ikke saa mange dagene over IKM heller da, og dessuten spotter jeg bitelitt enda, lysebrunt/beige (sorry!). Er supernervoes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...