Lisse_01 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er rundt 4 dager til IKM, og i går kveld og i dag morges hadde jeg en LITEN blødning. ALdri opplevd det før. Hva betyr det?
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Kan det være festeblødning? Den skal jo komme rundt det tidspunktet.
Lisse_01 Skrevet 29. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde EL 17 september. Er ikke festeblødning litt lenge etter? Eller kan det være det?
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Egget fester seg ca en uke (+/- noen dager) etter el. Feste blødningen kommer som regel litt etter det igjen så det kan være det. Håper det for din del. Lykke til =)
playground princess Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Jeg fikk også akkurat blødning ca 4 dager før IKM. Håpte det skulle gi seg fort, men blødningene fortsetter nå på andre dagen.. Jeg har ustabil syklus, men trodde ikke det var vanlig å få mensen flere dager "for tidlig"?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Oi... det hoeres mest ut som en festebloedning da. Jeg har opplevd noe lignende. Hadde IKM naa i helga og begynte aa spotte som jeg pleier et par dager foer mensen kommer. Men det ble liksom bare med det, og det ble bare lysere og mindre i steden for aa bli skikkelig bloedning. Aldri skjedd meg foer heller. Saa jeg tok en billigtest i gaar, og den var svakt positiv! Har kjoept inn enda en pluss en CB digital, men skal vente til i morgen i tilfelle det egentlig bare var for tidlig i gaar. Ikke saa mange dagene over IKM heller da, og dessuten spotter jeg bitelitt enda, lysebrunt/beige (sorry!). Er supernervoes!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå