Gjest JuniGull2010 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Ja, det kan faktisk være et problem det også! Jeg er jo veldig heldig sånn om hverdagen hjemme da. Så lenge han har smokken i munn, så sovner han av seg selv i vogna eller senga. Men det hender jeg har noen avtaler hvor jeg må ha med han og hvor jeg ikke kan ta med vognbag e.l. Han sovner fint i armene i faren sin, men han har kun sovnet i mine armer hvis han er så overtrøtt at han skriker med tårer... Jeg opplevde det senest i dag og måtte bare avbryte avtalen og dra hjem. Han sovnet i bilsetet etter 3-4 minutter.... Jeg blir jo litt stressa av det og, for det skjer jo bare når vi er ute blant folk!
Gjest Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Sliter med det samme selv. Min gutt sovner kun i vogn og skal vugges samtidig. Blir problemer da vi er på besøk hos folk. Han sovner i bilstol dersom blen kjører også da men:) Hadde vært greit å besøkt folk/ vært på cafe lengre enn en time liksom...
Grateful mom Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Skal vi bytte unge? Her er det total motsetning..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Sånn er minstejenta mi også. Var kun de første ukene at hun sovnet i armene mine. Etterhvert som hun våknet til ville hun tydelig bli lagt i senga/vogna når hun skulle sove. Med eldste var det motsatt
Romeren Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Sånn har det vært her også. Men har du prøvd med sjal, meitai eller en annen ergonomisk riktig bæresele? Da kan du jo bære barnet med deg og det sovner på veien (passer kanskje litt dårlig om du må ta bil da, men da kan du jo tråkke litt rundt før du setter deg ned) og ofte så fortsetter barnet å sove da når du setter deg ned også. Det har fungert kjempefint her og gjør det delvis fremdeles med vår gutt på 10 måneder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå