Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to problem jeg gjerne skulle hatt noen gode råd for:

1: Har ei lita jente på 2,5 mnd som ikke sover hele dagen. (Hun sover godt hele natten, uten amming) På dagen vil hun kun bli bært, og det er ikke greit å stå stille. Hun vil ikke ligge i vogn og hyler med en gang jeg legger henne fra meg. Det resulterer i at jeg går og bærer henne hele dagen. Bruker sjal, babybjørn og hendene... dette er fryktelig slitsomt og jeg får jo ikke gjort noen ting, noen gode råd?

2. Pga nr 1 har jeg nå begynt å få ganske store ryggsmerter. Føles som hele ryggen gradvis er blitt til en stor muskelknute. Får ikke slappet av liksom. Og får stadig oftere kink i ryggen, sikkert fordi muskulaturen er helt spent. Noen som har tips til effektiv behandling mot dette? (burde selvfølgelig bære mindre, men det er slik det er nå vanskelig...)

På forhånd takk for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjøpt babygym og vippestol? Vesla mi digger å ligge på gulvet og kose seg med babygymmen sin. Da skjønte hun at det ikke var noen stor krise å ligge litt på gulvet for seg selv.

Vi har også kjøpt babybjørn vippestol. Denne kan ikke legges helt flatt, så bruker den ikke så lenge av gangen. Max en halvtime om gangen sa legen min(gullklumpen min er 8 uker i dag forresten). Vesla koser seg når hun sitter i den også.

En siste ting jeg kan tipse deg om(som du sikkert allerede har på plass) er å henge en uro i barnevognen. Det virker som babyer roer seg bedre hvis de har noe å feste blikket på.

Har du prøvd å sette på radio ved sengen hennes når du prøver å få henne til å sove på dagtid? Jeg vet enkelte små sovner bedre med radioen durende i bakgrunnen.

Det er en bestemt liten frøken du har fått :) De snurrer oss rundt lillefingeren vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...