leel Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Er det noen som har et passende sitat/ordtak etc som jeg kan bestille til barnerommet?? Alle forslag mottas med TAKK:)
Oktobergutt2010:) Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Kommer ikke på noen i farta... Men kanskje denne siden kan være til hjelp? http://www.ordtak.no/index.php?emne=Barn :-)
Puppemamma Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Synes denne er fantastisk - men kanskje ikke spesielt babyrom da. "Life is not measured by the breaths you take, but by the moments that takes your breath away." Også syns jeg denne er søt; Sitt ikke inne når alt håp er ute
Jenny_m Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Har vel ingen gode sitat.. men leter etter noen fine wallstickers selv, finner ikke noe jeg liker.. har du en bra side ?
leel Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Tenkte stille fra www.trendystickers.no Der kan man få laget sin egen tekst:) Har en gang sett en stickers med Guardian angel...men kommer ikke på hvordan sitatet var...
Jenny_m Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Vel da ble jeg en 1000 lapp fattigere gitt og kunne virkelig gått mye verre... Der var det mye fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå