Gå til innhold

Finnes det noen i hele verden som klarer å finne et navn som passer til Bjørn???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bjørn er fint aleine, men OK:

Bjørn Olav

Bjørn Atle

Bjørn Eirik

Bjørn Egil

Men synes det lukter litt tidlig 70-tall av de kombinasjonene, det var sånt gutta het i min barndom.

Unngå i hvert fall Bjørn Leander eller lignende, første og andre navn bør passe sammen.

Ja, jeg er enig i at det er fint alene, men han ikke ikke (om det blir en gutt) hete det samme som sin far. Samtidig het både oldefar og bestefaren hans bjørn i ulike dårlige kobinasjoner, så vi vil gjerne føre det videre..

Takk for innspill :)

OK, så hver generasjon har sin Bjørn? Skjønner det kan trengs å skille litt da. Fint at dere holder på tradisjonen, men det blir litt tungvint når alle mannfolka har samme navn - i vår slekt blir sønnesønn oppkalt etter farfar, sånn at det blir en generasjon imellom hver gang noen har samme navn.

Kom forresten på Bjørn Eivind, det tror jeg er mitt beste forslag.

Annonse

Annonse

Joda, det er fullt lovlig å kalle barn for Bjørn, Ulv, Stein, Ravn, Hauk osv. Fine navn er det også! ;-)

Bjørn Inge

Bjørn Ola (men da må man si Ola med tjukk L...)

Bjørn Erik

Bjørn Ivar/Iver

........

Enklest hvis navn nr 2 begynner på en vokal, i alle fall.

Tusen takk for mange gode tips - nå føles det plutselig ikke så håpløst lenger.. Skal tygge på dem, men var flere jeg likte, bla. Bjørn Erik, Bjørn Henrik, Bjørn Ole og Bjørn Johan... har god tid da, for først må spiren sitte, og så skal det isåfall bli en gutt..heh...men greit å være forberedt :)

Likte forslaget Bjørn Harald! Syns Bjørn og bjørn-navn er kjempefine!!

Ellers:

Torbjørn

Bjørn Håkon

Bjørn Ingvar

Bjørn August

Bjørn Martinius

Bjørn Eirik

Bjørn Torben

Asbjørn

Bjørnulf

Bjørn Eilif

Bjørn Håvard

Bjørn Tarjei

Bjørn Sondre

Bjørn Viljar

Bjørn Eigil

Bjørn Ellef

Bjørn Aslak

Bjørn Askild

Bjørn Eskild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...