Gå til innhold

Nytt vaksineoffer som kjemper sin sak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil minne om at dom ikke er felt i denne saken, så du kan kanskje drøye til det kommer en avgjørelse før du uttaler deg så bombastisk?

Eller mener du at enhver som kommer og påstår at man har fått vaksineskade automatisk skal få erstatning, uansett hvor sannsynlig skadeårsaken er?

Skrevet

Om det er det minste i dette er det verdt all mulig publisitet.

Skrevet

Det har aldri blitt gjort noe forsøk på å dekke over det faktum at enkelte pasienter kan få alvorlige bivirkninger av en vaksine. Og dersom man får det er det selvsagt utrolig trist om man ikke blir trodd. Uansett ikke bare enkelt for en privatperson å påvise at det er en SAMMENHENG og ikke bare SAMMENFALL. (beklager store bokstaver, forumet støtter ikke kursiv/understreket).

MEN, det hadde vært moro å sett en anti-vaxxer tenke over konsekvensene hvis befolkningen ikke ble vaskinert overhodet. Hva slags overskrifter ville man fått i avisa da? Jeg hadde ikke blitt overasket over "Epidemi"-overskrifter med fete typer og da snakker vi alvorlige bivirkninger og mulige dødsfall som resultat.

Selv om jeg gjentar det andre har sagt tusenvis av ganger før: Risikoen for komplikasjoner ved massevaksinasjon er vesentlig lavere enn risikoen for komplikasjoner ved å avstå fra vaksinering. Noen vil reagere mildt, andre alvorlig, men sett i sammenheng med hvor mange som ikke blir syke grunnet immunisering så snakker vi enkelttilfeller.

Kall meg gjerne kynisk som 'ofrer' en og annen for mengden, men det er like kynisk å f.eks tillate biltrafikk. Det gagner hele befolkningen, til tross for at hundrevis dør i Norge hvert år, samt at tusenvis blir skadet og lemlestet for livet.

Skrevet

Vi hadde nok ikke hatt det så ille som MortenO tror, om befolkningen ikke ble vaksinert. Vi har nemlig motstandskraft og naturlig immunforsvar til å takle sykdommer bra her til lands. Med dagens muligheter for god helse l står vi bedre rustet enn noen gang. 100% vaksinefritt.

Så nei takk. Vi bytter ikke sykdommer ut med vaksineskader. Vi lar fortsatt sprøytene ligge, og ser daglig resultatet: Tre kjernesunne (og ikke minst allergifrie) gutter - med 100% naturlig motstandskraft. Som lever livet til fulle. Og de går gjerne berrføtt i naturen sommerstid uten å frykte hverken stivkrampe eller infeksjoner.

:-D

Skrevet

"Vi har nemlig motstandskraft og naturlig immunforsvar til å takle sykdommer bra her til lands. Med dagens muligheter for god helse l står vi bedre rustet enn noen gang. 100% vaksinefritt."

Omtrent like bra som i Sveits, skal jeg tro. Tør jeg minne om 656 komplikasjoner (inkl. sykehusinnleggelser!) etter meslingeepidemien 2006-09? Ca. 4400 smittede, derav 95% uvaksinerte. Og en tidligere frisk 12 år gammel jente døde av meslingeindusert hjernebetennelse.

http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=19443

Skrevet

Jaja, vaksiner må få lov til å ødelegge noen liv, siden det redder så mange.

Skrevet

Ja. det er bare å snu på baksiden av vaksinemedaljen, så har vi svært mange å synes synd på.

Det er nok av vaksineofrene for "det godes sak" til å tale Sveitsepidemier (som slett ikke duger som skrekktall i forhold til tallene på vaksineskadde) - tvert i mot!

Skrevet

mamma-x-3: "Det er nok av vaksineofrene for "det godes sak" til å tale Sveitsepidemier (som slett ikke duger som skrekktall i forhold til tallene på vaksineskadde) - tvert i mot!"

Hvilke tall vaksineskadde opererer du med i tilfelle meslingevaksinen, altså MMR? Dokumentér din påstand. Jeg utfordrer deg til å finne et antall som er større enn en brøkdel av de 656 som fikk til dels alvorlige komplikasjoner av meslinger i Sveits.

Skrevet

Og hvor mange i Sveits fikk kroniske etterskader a la vaksineskadene såmange kjemper for å få "godkjent". Du er virkelig trangsynt som ikke ser skogen for bare trær :-D

Tenk litt selv, det hadde du hatt godt av!

Skrevet

Det er jo din påstand at det er så mange. Hvor mange? Dokumentér nå endelig ett fnugg av det du påstår, og jeg vil tro deg. Det er det motsatte av trangsynt, men det er ganske typisk av deg å kalle andre det. Jeg tror faktisk at grunnen for at du ikke kan dokumentere noe som helst er fordi det meste finner sted i hodet ditt og ikke i den ekte verdenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...