Gå til innhold

Sexlysten e og forblir borte,noen flere???

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter!!

Har mistet lysten på sex siden æ ble gravid. Får heller ikke lysten tilbake. Ka kan det skyldes tror dokker. Reagerer bare negativt når samboer tar på meg,liker det ikke i det hele tatt. Har også noen voldsomme humørsvingninger,vet ikke om dette kommer til å gå bra nei. Hadde vært fint med noen gode råd her.

Har 4 barn fra før men har aldri opplevd noe slikt før.

Fortsetter under...

Jepp, i forrige svangerskap forsvant sexlysten i 1.trimester og forble borte til mange måneder etter fødselen. Hele svangskapet følte jeg at jeg hadde en slags "aura" som jeg ikke tålte at mannen kom i nærheten av. Fikset ikke et kyss en gang (akkurat dét varte "bare" svangerskapet, ikke etterpå").

Heldigvis møtte jeg bare forståelse hos min utrolig snille mann. Har dessverre ingen gode råd. Men det er kanskje godt å vite at vi er flere. Overalt der jeg leser synes jeg bare ØKT sexlyst står omtalt, grr...

Min er totalt borte... Ikke orket tanken på sex siden eg fant ut eg var gravid...

Er nå 9+4, og har vært dårlig siden uke 5 eller 6. Er heldigvis begynt å komme meg, så kanskje lysten kommer tilbake etterhvert oxo?

Sexlysten heelt borte her også!!!

Er kvalm og uvel mesteparten av dagen også da så det har jo kanskje litt og si, men i noen svangerskap har jeg hatt masse sexlyst så det kan være forskjell fra svangerskap til svangerskap.....

Nå har vi i tillegg fått forbud mot sex pga at morkaken ligger langt nede og kan begynne og blø litt, men dedt skal rette seg når morkaken drar seg oppover!

Klem fra

Annonse

Jepp, opplevede at sex lysten forsvant helt i forrige svangerskap, og det tok litt tid før den kom tilbake også. Men den kom jo tilbake, for vi er jo gravide igjen :) Men nå er lysten borte igjen. Er bare trøtt, sliten og kvalm. Mannen min har kommet med noen hint, men de har jeg avslått med en gang. Jeg har også prøvd å forberede han på at det kan vare en stund denne gangen også, men han er optimist, og håper lysten min kommer raskere tilbake denne gangen. Men han prøver å la være å mase og presse meg da....

Dette er jo en periode i livet, og vi har planer om å leve lenge sammen, så jeg tenker at vi kan ta det igjen litt senere ;)

Hadde ikke lyst på sex i forrige svangerskap og heller ikke i dette.. Men noen ganger går det for meg i søvne så det virker nesten som at kroppen tar det den vil ha når det har gått for lenge, hehe :-P Jeg våkner opp å skjønner bare ingenting, hihi :-P

Her er også sexlysten helt borte, og det har den vært siden jeg ble gravid. Blir overhodet ikke tent. Mannen blir nok litt frustrert iblant, men han forstår det jo selvfølgelig også. Når jeg legger meg om kvelden har jeg bare lyst til å sove, og ellers jobber jeg jo.. Dessuten har vi ei lita frøken på 1 år, så det er ikke bare enkelt å få tid til hverandre. Håper lysta kommer tilbake snart! Det gjorde den i forrige svangerskap, så satser på den gjør det nå også :)

Jeg melder meg inn her ;)

Får ofte kommentarer fra samboeren min, om hvorfor han ikke får ta på meg, kysse meg og sånn lengre.

Vi var ganske stormforelsket før jeg ble gravid, og vi er nok det enda - men jeg takler bare ikke trynet hans for tiden.

Synd å si det, men synes rett & slett han er ekkel.

Fiser, raper og har fæle uvaner dagen lang. Aldri lagt merke til det før nå, men det er nok pga. alle hormonene. Etter svangerskapet regner jeg med at alt er normalt igjen :)

Men må si at det er ganske uvant å gå fra sex nesten hver dag, til kanskje èn gang i uka ;p

Det synes nok han også, han gir seg liksom aldri med å hinte til sex hver kveld heller.. Mann, ta et HINT! ;p

Haha, litt morsomt er det jo likevel, et ganske spesielt tegn på at man er en heeelt normal gravid ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...