Kosemaisen :-) Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Og fortsatt ingen positiv test..... Blir gaaaal. Men hvordan virker det om tr er så mye forsinket denne gangen? Vil det si at el este måned er 14 dg etter første dag i sist mens som valig, eller må jeg regne med at den er like forsinket som nå? Har forresten veldig ømme bryst, som er typisk pms tegn hos meg, så da er det vel bare å vente på tanta :-(
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Spennende da! ømme bryst er jo ett godt tegn. jeg har alltid "hatt pms" uten å blø, er slik jeg har merket det vær gang, så får krysse fingrene at det er bare symptomene som kommer
Kosemaisen :-) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2010 Ja hadde du bare hatt rett, håper og håper og håper!:-D Men sist gang visste jeg testen kom til å være positiv før jeg tok den, mens denne gang er jeg så usikker. Klarer ikke kjenne etter på magefølelsen for jeg blir så skuffet når alle testene er negative....
Kosemaisen :-) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2010 Trodde forresten at symptomene somregel ikke viser seg før etter testen er positiv? Er vel hormon som fører til symptomene? Årh, vil ikke ha mensen! Vi ha baby :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Dette med når el er er utrolig vanskelig å si (( Eneste en vet er at el er 12-16 dager før mens. Så var det det da, når kommer mens???? Kan bli sprø av mindre.. =( Håper du er gravid å slipper å vente mer!!
Kosemaisen :-) Skrevet 29. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2010 Tusen takk :-) Håper du Petrine også slipper å vente mer!! :-) Tenk så herlig om vi suser over i første tri om et par dager :-) Er bare i første pp jeg, så bør absoli\utt IKKE klage, men er så drøyt når mensen er så mye forsinka når den ellers aldri er sen....
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Ja det er frustrerende!!! Jeg pleier heller aldri å være sen, men var det forige mnd, bare med 4 dager da.. Kommer til å gå inn i 6. pp nå jeg ALTFOR lenge hehehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå