Gå til innhold

Enndelig 12 :D men inngen mage ?

Anbefalte innlegg

Enndelig er jeg 12 fullgådde uker :D 12+1 faktisk ! Det er såå godt :D Har ikke tenkt så mye på det før nu, men er godt uansett :D Men inngen mage ? :( Er det bare jeg som er 12 uker og inngen ting vises på kroppen ? Syntes det er såå kjipt :( Har lakt på meg over hoftene og brystene, men er bare jeg og pappaen til barnet som ser det :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142377244-enndelig-12-d-men-inngen-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er innom og smugtitter litt her ;) Er 21+1 i dag og har ikke hatt noe mage før mandag denne uken! Nå har den plutselig kommet helt ut av det blå! HELT normalt å ikke ha mage når man er 12 uker. Jeg syntes også det var kjedelig ikke å ha mage, spesielt siden det vises bedre på en annen som er en måned etter meg! Magen kommer helt sikkert tidsnok, så nyt tiden mens du fortsatt kan gå i de vanlige klærne ;)

God og høre :D

Ja magen kommer vell pluttselig, gleder meg såå mye til og få babymage :)

Så får vell bare smøre meg med tolmodighet og vennte en stund til ^^

Hihi, ja jeg har allerede måtte lakt bort dongeriboksene mine, litt kjedelig, men vises værtfall att det skjer noe med kroppen da :P

Hei du! Jeg hører ikke til her, jeg heller! Men jeg bare stakk innom =D

Jeg hadde ikke snev av mage i uke 12.. Hos meg kom den plutselig rundt uke 23-24... Følte meg ikke gravid før etter uke 25 =P

Mye tålmodighet som skal til, men plutselig vralter du rundt du også =D

Puuuh, eg er 11+3 og er verken-eller - eg har ikkje fått babymage endå, men det er UTRULEG ubehageleg å gå med dei vanlege buksene mine, så eg har allereie tatt i bruk eit par mammabukser! Sjølv om eg må heise dei opp heile tida, dei sagger nedover nemlig! Men dei andre buksene mine strammer så fælt på magen når eg sit, så eg må kneppe opp knappen...trur det har mest med å gjera at eg er oppblåst og forstoppa! Så eg gleder meg óg til eg "har lov" å gå med mammabukse nettopp fordi eg har gravidmage og ikkje berre...luftmage...:P

Annonse

Ja jeg er idag 12+2, og klarer ikke gå i mine dongeribokser, så her går det i tights og joggebokse. Hehe :P

Neimen må man kjøpe mammaklær så tidlig, så må man, ikke noe og gjøre med det :P Jeg er bare oppblåst på kvelden, men er jo en stor skuffelse å våkne på morgenen og ALT er vekk. Men sattser på at den kommer snart for og bli en stund :D

Var hos legen idag, og da fikk jeg høre hjerte slå :D Alt var bra med den lille :D Sååå godt og høre <3

Er 11+5 og bare en luftballong her! Ingen andre enn meg og sambo ser magen min, og spesielt når den kun er tilstede på kvelden..

Har pakket vekk jeansene mine, og det er såå trist! Så får vel gå til innkjøp av noen "mamma-jeans" og det uten gravid mage...

Jeg hadde heller ingen mage med første mann før rundt uke 20, men nå er jeg bare 11 uker å magen er veldig synelig. må ha på meg romslige klær slik at ingen skal se det... Har ikke sakt det til noen enda:)

Er vell sååå forskjellig fra alle. Har såå lite tolmodighet, men får gjøre det beste ut av det :P

Håper den kommer før uke 20. Er 13+2 idag, synns det er såå lenge til uke 20 :P

Såpass :) ja magen kommer vell fortere når man har vært gravid før har jeg hørt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...