Gå til innhold

Når har dere tenkt å dele med oss hva som skjer her inne og når problemene etter planen skal være løst???

Anbefalte innlegg

Det er pokker så irriterende.

Og det gjør det ikke bedre av at dere løper og gjemmer dere. Til info så forsvinner ikke problemer ved at man lukker øynene.

Fortsetter under...

HALLO hallo, hallo, hall, ha......

ER DET er det, er det, er d, e.....

NOEN noen, noen, no, n......

DER UTE? der ute, der ute, der u, de......

Det foregår en kontinuerlig utvikling på Barn i Magen. Noe synlig, noe mindre synlig. Hvis du kan si noe mer konkret om hva du ønsker vi skal gjøre noe med, kan vi forsøke å gi et mer konkret svar.

- Svar bruker evigheter på å bli synlige.

Nå f.eks. har jeg sittet over 20 minutter og ventet på et svar på en tråd.

På hovedsiden står det at tråden har 4 svar hvor siste svar som jeg vil lese er poset 11.23. Det har når jeg skriver dette enda ikke kommet til syne.

Følger en annen tråd også som jeg har ventet enda lengre på at et svar skal komme til syne.

Nå gir jeg opp de.

- Når man skal poset noe står siden og henger lenge før den gjør seg ferdig

- De siste dagene har det vært mye innloggingsproblemer. Det tar enten tid eller i det heletatt umulig.

Det er vel hovedpunktene...hvis en ikke tenker på den manglende tilbakemeldingene og oppfølgingen IGJEN.

Annonse

Jeg gidder faktisk snart ikke lenger bruke disse sidene.

Det er to dager siden jeg har fått åpnet en eneste tråd på skravle, hvis jeg i det hele tatt kommer inn.

Til info så har jeg ikke problemer på noen andre nettsteder.

Disse aktive reklamene tar så mye plass at hvis man skal svare på en tråd så er forsinkelsen så stor at man kan skrive 10 ord før skriften vises (da er det godt man kan touchmetoden, haha).

Vel, dessverre er nok inntrykket etter å ha frekventert disse sidene i flere år at ting tar veldig lang tid, og det er en viss følelse at forumet er for stort for webansvarlige og at brukeren er ikke den viktigste å yte service til.

Dessverre!

Vi kan bare beklage problemene med å se svar. Vår tekniske avdeling er informert om problemet, så vi håper det vil bli en snarlig løsning.

Ja, og hvor lenge skal deres tekniske avdeling være informert om problemet før dere gjør noe?

Dere hover inn penger på reklame på dette forumet, men klarer ikke å fikse tekniske feil på flere uker?

Dere burde ta en titt på andre forum på nett og se hvordan de gjør det, tror dere hadde hatt mye å lære.

Andre nettsteder eller elektroniske tjenester med liknende tregheter har en automatisk restart på serverne 1 gang pr.døgn.

Kanskje en ide her og:-)

Annonse

Synes det høres ut som et godt forslag, ELLEN F.

Men det koster nok for mye penger for dem....tydelig at dette forumet er til kun for at de skal tjene penger på reklame.

Hadde de vært intr i å fikse feilen burde de gjort dette for flere uker siden, men skriver bare at de "jobber med saken".

Tror nok vi forventer oss for mye dersom vi tror at de er intr i å lære av andre nettforum som faktisk fungerer.

Det er nå foretatt diverse tekniske forbedringer som skal sikre at alle svar vises, og at de vises raskt. Si fra her dersom det fortsatt skulle være problemer – og tusen takk til alle som har gjort oss oppmerksomme på rusk i forgasseren den siste tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...