Gå til innhold

trenger tips! :)

RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal handle barnevogn og bilstol idag eller imorgen.

Vi har bestemt oss for Emmaljunga duo kombi vogn med creme leatherette. Noen som vet hvor de har best pris på denne i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Prøvde å handle vogn på Hell idag, men der må jeg vente i kanskje en mnd før jeg får vogna (den må bestilles)

Må da være mulig å få den kjappere enn det?

Skrevet

Heisann..

Jeg er ikke fra trondheim da,men vet at den vogna selger de på barnas hus..har de ikke barnas hus i trondhjem tro? Har selv denne denne som drømmevogna(men jeg fikk en ny simo av svigers,så er fornøyd med den og dessuten sparte noen 1000...)

Lykke til! :)

Skrevet

Hellu.. Bor i Oslo jeg da men bestilte min Emmaljunga vogn fra Sverige. Nå er jeg så heldig at mamma og pappa kjøpte vogna men de snakket om at de sparte 2-3 tusen på å kjøpe den der.. Mamma gikk inn på Emmaljunga sin nettside og bestilte den der. Vi valgte grå farge og den var det 3 ukers ventetid på så mulig så må vente litt hvis du velger den løsningen.

Men sparer penger gjør man jo så kan du få en harryhandel i tilegg ;)

Skrevet

tusen takk for svar :)

Vi fikk faktisk henta vogna i går. Det ble white leatherette med sportsunderstell, og vi er kjempefornøyd :)

Kjøpte også en rosa voksi urban - pose å ha i den, og nå står den på stua og gliser til oss :) kostet litt da, men det var det absolutt verdt :)

Skal prøve å få lagt ut bilde på sida mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...