Gå til innhold

Krysser fingene for at jeg har festesmerter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å bli gravid i ca seks måneder uten å bli gravid. Med nummer 1 ble vi gravide uten å prøve i det hele tatt, glemte minipille- og wooops så var jeg gravid. Så derfor tenkte jeg at jeg var en sånn super-fruktbar kvinne. Derfor sikta vi ikke på EL-dagene el no de første månedene, tenkte at hvis jeg hadde ubeskytta sex så ble jeg gravid, men det var veldig naivt :(

Men nå- de siste par månedene har vi "timet sexen etter EL" og nå seks dager etter EL har jeg smerter- litt sånn ubeskrivelige- ligner på EL-smerter. Kan ikke huske om jeg hadde det forrige gang.

Håper det er festesmerter!!!!! Hvor vanlig er det egentlig å ha det?

krysser fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt akkurat likt som deg, da førstemann satt på første el etter p-pilleslutt....Uten å prøve engang. Regnet også med at det var bare til å sikte på el ca så satt spiren...

Men her sitter jeg da første pp over en uke etter ikm, med maks pms og negative tester :-(

Så du er ikke naiv, men en optimist ;-) Som håper på det beste!

Og det tror jeg du kan fortsette med, for festesmerter er ganske vanlig, og når du har født før er det vanlig å kjenne både el og festesmerter bedre enn om du ikke har født før :-)

Krysser figrene for deg!

Klem

Skrevet

Har også noe som kan minne om festesmerter. 6 dager sinde el her også

Krysser fingrene for oss begge:-)

Lykke til

Skrevet

Takk for fint svar! Da gjenstår det bare å vente og se... :D Lykke til du også! klem!

Skrevet

Takk for svar, lykke til du også! Ps. hvis det er festesmerter vi kjenner så får vi samme termin, artig! klem!

Skrevet

Vi får satse på det da:-)

Du får gi beskjed når du har testet;-) så skal jeg gjøre det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...