Heartbeat Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Har prøvd å bli gravid i ca seks måneder uten å bli gravid. Med nummer 1 ble vi gravide uten å prøve i det hele tatt, glemte minipille- og wooops så var jeg gravid. Så derfor tenkte jeg at jeg var en sånn super-fruktbar kvinne. Derfor sikta vi ikke på EL-dagene el no de første månedene, tenkte at hvis jeg hadde ubeskytta sex så ble jeg gravid, men det var veldig naivt Men nå- de siste par månedene har vi "timet sexen etter EL" og nå seks dager etter EL har jeg smerter- litt sånn ubeskrivelige- ligner på EL-smerter. Kan ikke huske om jeg hadde det forrige gang. Håper det er festesmerter!!!!! Hvor vanlig er det egentlig å ha det? krysser fingrene!
Kosemaisen :-) Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Har tenkt akkurat likt som deg, da førstemann satt på første el etter p-pilleslutt....Uten å prøve engang. Regnet også med at det var bare til å sikte på el ca så satt spiren... Men her sitter jeg da første pp over en uke etter ikm, med maks pms og negative tester :-( Så du er ikke naiv, men en optimist ;-) Som håper på det beste! Og det tror jeg du kan fortsette med, for festesmerter er ganske vanlig, og når du har født før er det vanlig å kjenne både el og festesmerter bedre enn om du ikke har født før :-) Krysser figrene for deg! Klem
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Har også noe som kan minne om festesmerter. 6 dager sinde el her også Krysser fingrene for oss begge:-) Lykke til
Heartbeat Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2010 Takk for fint svar! Da gjenstår det bare å vente og se... Lykke til du også! klem!
Heartbeat Skrevet 30. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2010 Takk for svar, lykke til du også! Ps. hvis det er festesmerter vi kjenner så får vi samme termin, artig! klem!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Vi får satse på det da:-) Du får gi beskjed når du har testet;-) så skal jeg gjøre det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå