sheba83 Skrevet 28. september 2010 #1 Del Skrevet 28. september 2010 Har prøvd siden feb/mars i år, har vært til akupunktur denne mnd. Er det noen som ser graviditet på meg innen rimelighetens grenser??? Jeg er født 11.03.83 og mannen min 28.08.88 Takker for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142376588-kan-noen-se-graviditet-p%C3%A5-meg-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosene Skrevet 29. september 2010 #2 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ser at du vil bli gravid,men du m¨å være toldmodig..Innen 1 år er du ok gravid, vil tippe innen 3-6 mnd.. viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten. Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu. Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt. Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess. er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet. På den negative siden kan kortet tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Lite utkomme og liten fremgang kan skyldes for stor oppmerksomhet på mindre viktige ting. et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben. Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142376588-kan-noen-se-graviditet-p%C3%A5-meg-snart/#findComment-142377217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå