Gå til innhold

Ikm i dag

Petrine +spire=❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men neg test. Ikke noe mens heller, men jeg har vel mistet troen nå. Tidligere har jeg testet positivt 4 dager før ikm så nå er vel alt håp ute...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, så kjipt!

Følger med deg her inne!

Lykke til med enten ny test imorgen eller ny pp......

Skrevet

Nå blåste jeg masse babystøv din vei! Det kan jo hende du er gravid selv om du har testet positivt før ikm tidligere:) Egget kan jo ha svirret rundt litt lenger før det festet seg;)

Skrevet

Takk =)) Begge to :o)

Forige pp gikk jeg 4 dager over ikm før tanta kom. Kanskje syklusen har forandret seg så den er lengre. Da er det vel ikke ikm før i morgen, men men. Neg i dag også, så jeg er nok desverre ikke gravid :( *snufs*

Håper el blir en smule forsinket neste pp da, ellers sitter jeg i praha når jeg ha el. Det positive her er jo at da kan jeg drikke litt når jeg er på jentetur =) Må jo ta med det lille som er hehehe.

Hvordan går det med deg jerseygirl?? Kjekt å "se" deg =))

Skrevet

Tuusen takk for babystøv =)) Kan se ut som jeg trenger det :o)

Tjo det kan jo være et bittelite håp, men nå har jeg innstillt hodet på at TR er rett rundt hjørnet.

Skrevet

Har IKM fredagen og har åsså bare negative testa :( Dritt altså.. Syns dettan tar evigheta joo..

Æ krysse fingran førr at du teste pos i løpet av uka :)

Skrevet

Takk =))

Krysser for deg også.

Ja det tar evigheter :( Blæææ

Det som er litt rart er at det kjennes ikke ut som om tanta er på vei heller. Føler liksom ikke noe. Men hun kommer vel, som hun gjør hver mnd =(

Skrevet

Hei! Jeg har svirret litt rundt her, et par uker nå, men ikke skrevet noe ennå... 1pp bare, så ville ta det litt med ro, men testoman og veldig utålmodig. Testet masse negativt og IKM i dag. Negativ i går kveld, men svak skyggestrek på billigstrimmel i dag morges. Måtte sef kjøpe CB og den var positiv :)

Så lykke til til alle prøvere! Jeg er visst gravid og håper jeg ser dere på 1.tri om ikke lenge!

Skrevet

Ååå heldige du!! Gratulerer =))

Veldig kjekt med alle som blir gravid =)) Skulle selvfølgelig ønske jeg var det også, men er nok ikke det denne gang. Vi får bare prøve igjen.

Skrevet

Gratulerer med spire i magen, og masse lykke til Petrine.

Ikke misst motet før tanta er kommet! :-)

Skrevet

Hei!

Joda, det går fint med meg! 5 uker imorgen....

litt trøtt, ellers ikke noe særlig med symptomer! Det er helt ulikt sist gang.

Var på kontroll på sykehuset igår, rutinekontroll etter fødselsskade...

De tok full UL, kan visst ikke se noe ennå, men slimhinnene så gravide ut på UL, hva nå det betyr. Plommesekk først klar om en uke! Ny UL om 3 uker, så dette er luksus sammenlignet med sist. De ville sjekke at ting utviklet seg normalt! Det er jo flott at helsevesenet kan vise seg fra en god side :-)

Hun kunne fortellle at 2 gangsfødende ofte ikke har menssmerter ved begynnelsen av ny graviditet! Så nå venter jeg på symptomer, og sjekker at jeg ikke blør... selvfølgelig! tar ingenting for gitt, men er veldig glad! Bestevenninnen min testet positivt idag, så da har vi termin med en ukes mellomrom. Sist gang var det 2. Så da håååååper jeg det går bra for oss, også håper jeg du snart får ønsket ditt oppfylt!

Tar du ELtester? Vet jo du bruker ladycomp? Men min ladycomp viste EL feil denne mnd, og jeg tok en runde, som du vet, sent på kvelden ved CB ELtest, og den satt!

Lykke lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer til Marianne og lykke til Petrine...:-)

Så det var litt rart skrevet av meg på sist innlegg ;-)

Skrevet

jerseygirl:

Så kjekt =)) Bra en blir fulgt godt opp! Føler seg litt tryggere da =)Dette kommer til å gå bra!!

Ja har brukt el-tester, ut fra de hadde jeg el for 16 dager siden. Huff ikke til å bli klok på dette. Får nok bare vente å se..

Babycompen mener el var for 13 dager siden. Hehehe.

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...