Gå til innhold

noen som har prøvd helly hansen vinterdress til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer litt på hvordan den egentlig er? jeg vurderer litt å prøve den i år til dattera mi på 3 år.. =) den ser jo fin ut men hvordan er det med vanntetthet og varme? det er vel det viktigste

Fortsetter under...

Skrevet

Min datter har en to-delt HH fra i fjor, vi har vært kjempefornøyde!! Den er helt vind og vanntett, og har kjempe god hette. Du finner den på xxl.no

Der finner du også den jeg har kjøpt til henne i år. Fra Didriksons. Mørkelilla jakke og svart bukse. Kjempefin og best i test i år:-)

Ca, samme pris på disse to settene...:)

Skrevet

De er supre og utrolig bra passform. Liker Reima best, men når det gjelder passformen knuser HH de.

Skrevet

Enig med frokostquiz:) Kjempebra form og hetta på jakken er super!! sklir ikke ned i ansiktet, som mange andre hetter

Skrevet

jeg vil jo påstå at prisen er snillere enn reima f.eks =)

men har du sett de som blir reklamert for på tven? jeg syns de ser veldig fine ut men er usikker på om det er høst eller vinterdress. koster 499 tror jeg det er

Skrevet

Den som det er reklame for på tv er parkdress. Dvs at den egner seg ikke for vinterbruk da den ikke er foret i det heletatt.

Men den er knallgod til sitt bruk, er trofast mot HH på parkdresser.

Annonse

Skrevet

Sønnen her i heimen har hatt HH vinterdress i mange år, og vi er kjempe fornøyde. Hatt både hel og todelt. Han er en lang, og tynn gutt så HH dressen er super i passform til han iallefall.

Skrevet

G-sport har vinter dress hh til 499,- nå den er fin for de over tre år, litt stiv for de under

Skrevet

Datteren min har hatt HH. Dressen holdt henne varm og tørr. Men minuset er at den blir veldig trang med ekstra ull under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...