Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Tipper noen her inne har en mann som jobber med dette?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Og før skrivepolitiet kommer så er jeg helt klar over at man ikke er en tippbilsjåfør med henger, men at man er sjåfør for en tippbil med henger.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Den ene sjåføren jeg kjenner som kjører tippbil kjører på "akkord" (hvis man kan bruke det navnet...?). Han får betalt pr. oppdrag. Kjører mest singel og grus for et selskap, men driver også litt selv utenom. Han jobber veldig mye og kjører både på dagtid og kveldstid. Som sagt så har han ikke timeslønn og lønnen varierer fra mnd til mnd. Han har nok ganske grei lønn tror jeg. Vet at han kom bedre ut enn mannen min på ligningen fra i fjor( mannen min har cirka 500 000 i året.)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Takk for svar regnet med det var noe rundt der. Selvfølgelig avhengig av hvor mye man jobber da.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 HAHAHA.... TIPPER noen her inne har... hoho, tenkte du selv over hvilket festlig ordspill dette var??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 De ligger vel på rundt samme lønn som andre yrkessjåfører, lønna varierer veldig fra firma til firma vet jeg, så et sted rundt350- 400 000 hvis man ser bort fra eventuelle tillegg og overtid, men ofte jobber man overtid og mange tjener 500 000 og kansje enda mer. Min mann tjente et år nær 700 000 brutto, men da jobbet han mye også.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Var det jeg tenkte meg. De bilene kjører jo hele tiden, dagtid, kveldstid og i helger. Og det er vel i ekstrajobbingen pengene ligger
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Jepp, tenkte over det, men syns ikke det var så festlig egentlig så jeg lot det stå til!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Min kjører avis på natta 6 dager i uka har 1800 pr natt, blir godt over 500 000 i året !!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #12 Skrevet 29. september 2010 Det vil nok være veldig forskjellig.. Mange får betalt pr oppdrag og endel har timesbetalt, der ligger det mye i tilleggene for kveld og helg.. Men jeg vil nok tro at de fleste vil ligge på rundt 400- 500 000 med litt kveldsjobbing, men de som jobber mye kveld og helg vil nok ligge endel høyere. Det er en bransje der det er veldig forskjell i lønnsnivået så det er vanskelig å si eksakt.. Spiller også inn om man jobber på anlegg langt hjemmefra og får diverse pendlertillegg og sånt som mange også gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå