Gå til innhold

Jobb..igjen..noen snille som kan se på meg? (ser tilbake)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heei :)

har jo glemt å se på deg jeg!!! :/

men kan gjøe et forsøk nå :)

ser fortsatt at det skal komme noe jobb, fast! men usikker når. men virker som om det er før jul :)

tok å såg litt på baby i magen også, og fikk fortsatt opp slutten av 2011 :)

Hei tusen takk for at du orket, håper veldig at du har rett, fikk litt nedtur nettopp om jobben jeg går i, får jobbe en måned til men kan ikke få den videre.. så er litt kjipt :/

Takk for at du så på baby også :) at den kommer i slutten av 2011 eller at jeg blir gravid da? :)

Vil sååååå ha jobb og sååååå ha baby for tiden, at det er ikke gøy en gang! ;)

Annonse

Hei så ikke at du hadde svart meg igjen før nå. Synes det er litt vanskelig å se i dag jeg..kanskje jeg kan prøve på nytt på deg i morgen. Hva har jeg egentlig sagt før? får mest opp januar i dag, men føler det er usikkert så kan som sagt se på nytt en annen dag. Får ikke opp at det er noe spesielt galt nei. Har du prøvd lenge?

hadde en BO for 11 uker siden, men har ikke fått tilbake mens, og har mye vondt i magen, er kvalm og alt det der.. så begynner å lure på om det er noe galt med meg :(

men om du gidder å se igjen i morgen hadde det vært supert:)

vil så gjerne ha baby i magen snaart! ble helt ødelagt i går da en venninne kom på besøk og fortalte at hun var gravid :/ selv om jeg er kjempe glad på hennes vegne :)

Hei, hva er en BO egentlig? Er ikke så inne i ting jeg..beklager. Men hvis du er redd noe er galt så kan du jo ta deg en tur til lege i det minste for å snakke med dem å høre hva de sier? Jeg får rett og slett ikke opp graviditet på deg nå, det som kommer er veldig usikkert så tør ikke si noe i grunn..vet det ikke er hva du vil høre så det beklager jeg, men må bare si det som det er. Kan rett og slett være meg som er litt sliten om dagen altså.

Skjønner godt hva du mener med venninner som man blir glade for men samtidig så stikker det..føles som at "alle" rundt meg nå etableres og tenker på barn, og det føles som at alle kommer til å bli gravide før meg liksom.. deprimerende å tenke på. Du er heldig som har en mann som er med på det iallefall! Har jo ikke en gang begynt å prøve vi. Føler jeg eldes for hver dag :P hehe.

Klem!

Jeg skrev her i går.. Men ser ikke ut som innlegget kom inn like vel... så da skriver jeg på nytt.. hehe

Jeg føler frustrasjon, tristhet og litt stress hos deg om dagen.. Jeg føler gode forandringer på nyåret... I form av ny jobb da... Den dukker bare liksom litt plutselig opp... Og alt ordner seg...

Får inn graviditet i juni hos deg forresten.. vet ikke hva jeg har sagt før...

Kunne du sett på meg? Når gravid og antall og kjønn osv.... hehe u know the drill... 280384

(du vet hvem jeg er, men signerer anonym... )

Monica

Hei Monica og tusen takk for at også du orket å ta en titt :) Frustrasjon, tristhet og stress ja..kjenner mye på det for tiden, både i forhold til baby og jobb..Alt var så bra og så plutselig føler jeg meg tilbake til start igjen, med tanke på jobb da..hater usikkertheten..ser du om det er en helt ny jobb som dukker opp eller om det kan være noe innen der jeg er nå? Eller ny type jobb liksom? Håper du har rett og håper den kommer raskt, helst før jul. Kunne du sett om jeg bør gjøre mer enn jeg gjør i dag? Søker allerede på ledige stillinger, men burde jeg gjøre mer liksom eller ordner dette seg likevel?

På deg får jeg opp at det blir fortsatt en god stund til :/ Men som jeg også har sagt før, så ser jeg graviditet hos deg, det er litt vanskelig å si tidspunkt, men får følelse av høst/vinter med deg. November utpeker seg mest, men om det er denne eller neste..hm..får litt motstridende signaler med deg, får først opp at det blir en stund til, men så i neste øyeblikk kjennes det veldig nært. Beklager at det blir så rotete. Vanskelig å skjønne hva det kan bety! Får opp at du vil få ganske mange barn, og med mange mener jeg da iallefall 3. Per i dag ser jeg fler jenter enn gutter, men at du får av hvert kjønn.

Takk igjen og lykke til videre til deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...