Nikkamoren Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Noen som har noen formening om hvor mange pakker i hver str? Tenker på å begynne å hamstre Libero fra Kiwi
Miss Snow Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Jeg lurer litt på det samme. Hvor mye en trenger av 1-er og 2-er bleier spesielt. Ellers har jeg fått anbefalt å heller kjøpe inn litt av 3-er- og 4-er-bleiene, for de bruker man i en lang periode, enn av de mindre størrelsene, og fordi de minste bleiene visst ikke koster så mye til vanlig heller. Men det er jo greit å ha et lite lager, bare det ikke blir et altfor stort lager ;p
Lykkero:) Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hvorfor hamstre?? Det kommer jo til å være billige bleier i laaaang tid fremover. Rema 1000 reklamerer med faste lave priser, så der forblir vel bleiene billige. Tror du kan ta det helt med ro jeg og kjøpe bleiene når du trenger dem
har både jente og gutt Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Tenkte kanskje å hamstre litt ja.Men usikker på hvor mye ennå jeg å. Vet du hvor mye Libero koster på kiwi??? Jeg kjøpte 4 pakker med nyfødt bleier på Rimi i går og betalte 2 kr for hver pakke,Helt utrolig billig...
Nikkamoren Skrevet 28. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2010 Har lest at på Kiwi kommer Libero Newborn på 0,23 pr bleie, 3-6 kg kommer på 0,13 pr bleie, 5-8 kg 0,35 kr pr bleie, 7-14 kg 0,40 pr bleie. Ser ut for meg som om det er det billigste som finnes
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Da jeg kjøpte litt bleier hos Kiwi (Libero bleier) så kjøpte jeg 1 pakke med str nr 1 og 3 pakker med str nr 2. Og han i kassa sa at dette tilbudet kommer til å vedvare lenge. Får jo virkelig håpe det. Jeg betalte 24 kr trur jeg det var for 4 pakker bleier.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Hørte et sted at bleiekrigen kun kommer til å være til jul og at de etter jul kommer til å sette opp prisene på bleier betraktelig igjen for å ta igjen det tapte, men jeg aner ikke om dette stemmer... Har uansett tenkt å hamstre LITT hvertfall Siden prisene uansett er så latterlige. Men jeg har også tenkt på dette, hvor mange i hvilken str... skulle vært en oversikt hehe.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Han i kassa på Kiwi sa i hvertfall at dette vil vare over jul også. Men kanskje han bare sa det fordi jeg ikke skulle hamstre inn å spare penger. Hehe. Men uansett så skal det vare fram til jul, så da får vi hamstra inn nok bleier fram til da jenter:=)))) Det er vel i de str som er større som vi får mest brukt for etterhvert.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Men dere, jeg har da sett noen som har fått billige Pampers bleier, kiwi og rema reklamerer kun for Libero (mens jeg hørte ei som fikk billige Pampers på kiwi også)...? Hvem er det som har billige Pampers da?
Pockahontas Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Rimi har billige Pampers :-) Annenhver gratis. Hvor folk får tak i til 4-5 kr pakka, aner ikke jeg, men å betale 24,- for en pakke og få med en til gratis, synes da jeg er vanvittig billig (dvs 12,- pakka for str 2 på Rimi). Når det gjelder hvor mange av hver str, kommer dette veldig an på hvor stor baby man får (og det vet jo ikke de fleste, hehe). Jeg fikk en gedigen sønn sist, så jeg kjøper ikke en eneste en i str 1, et par i str 2 og 3, resten kommer jeg til å kjøpe i str 4 og 5 (de str bruker man en god stund mener jeg å huske). Himmel og hav så gøy det skal bli å se "bleier til salgs" på Finn.no når folk finner ut av at de har kjøpt feil str osv, hehe.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Hehe. *ler* Ja det hadde tatt seg ut å se på Finn.no om det står "bleier til salgs" etterhvert. Jeg har bare kjøpt en pakke i str 1. Trur heller ikke jeg får bruk for den minste pakka lenge om jeg får bruk for det. For dattera mi veide 4,4 kg da hun ble født. Så jeg er spent på snuppa i magen.
snart mor til 3 små Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Etter å ha lest tips her inne om billige bleier på rimi stakk jeg innom der idag for å handle bleier til den lille som kommer.. Kunne ikke skjønne at det var billigere enn kiwi, men jeg fikk sjokk! Seriøst.. For 1 pakke av den minste størrelsen, og 3 pakker av størrelse to, betalte jeg kun 1,80 kr!!! Jeg spurte hun i kassen, for jeg kjøpte noen andre varer samtidig og skjønte fort at dette ikke kunne stemme, men neida, hun mente at det var riktig.. Det eneste jeg må legge til er at jeg hadde et rimi bleiekort fra før som hadde ett stempel i seg. Men det som er saken hos rimi.. Er at man får to stempler pr pakke man kjøper, og hver 4., pakke er gratis. Og den fjerde pakken er en standardrabatt på 40 kr. Og iogmed at de minste bleiene er så billige, (10-12 kr for str 1, og 24 kr for str 2), så blir det jo nesten feil.. For rimi sin del altså, hehe.. Hvis noen skjønte det? Altså.. Selvom pakkene mine kostet 24 kr stykket, fikk jeg 40 kr i avslag på den 4.pakken jeg kjøpte.. Dessuten anbefaler jeg pampers til de aller minste, bleiene deres er mye og gode i forhold til libero.
Nikkamoren Skrevet 29. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2010 Jeg kjøpte 4 pakker i str 4 på Kiwi i dag. Mener jeg betalte 47 kroner tilsammen. Noen som vet hvor mange pakker man kan ta sjansen å kjøpe i str 4 og oppover? Det går sikkert maaasse bleier med i perioden 7-14 kg.
Hanna30 Skrevet 29. september 2010 #14 Skrevet 29. september 2010 Ikke kjøp mer enn en pakke i størrelse 1 iallefall. Og et par max i størrelse 2. De vokser fort! Jeg brukte størrelse 1 på min alt for lenge for jeg tenkte ikke på at han vokste så fort:) Kunne begynt med 2 etter en uke. Og ganske raskt til 3 etter det igjen. Begynte med 4 da han var 2,5 måned. De kommer han til å bruke en stundnå (han er 3 måneder akkurat). Men ikke mye vits i å hamstre ennå da, tilbudet er iallefall til nyttår!
Ønske nr 3 Skrevet 30. september 2010 #15 Skrevet 30. september 2010 Jeg har som mange andre hamstret bleier og igår skulle mannen på butikken å kjøpe med litt han også, men nå fikk han beskjed om at de kunne kun ta med 4 pakker pr handel (var ingen grense på dette på rimi) for det hadde vært ei gravid dame der og fyllt opp hele handlekurven........Ble en smule flau da så jeg tror jeg drøyer litt før jeg kjøper mer......
lillespire08+10 Skrevet 30. september 2010 #16 Skrevet 30. september 2010 De tilbudsbleiene på rimi, er det pampers??
Ønske nr 3 Skrevet 30. september 2010 #17 Skrevet 30. september 2010 På rimi er det pampers ja, de har dobble pakker til 39 kr og de har jeg kjøpt mange av, får annen hver gratis
lillespire, 1ma Skrevet 30. september 2010 #18 Skrevet 30. september 2010 Jeg jobber på kiwi, og kiwi har kun satt ned prisen frem til nyttår. Rema derimot, har gått ut med at dette er en fast lavpris. Men så er det denne priskrigen da, hvis rema fortsetter, så er det nok veldig trolig at kiwi også gjør det, for å ikke miste barnefamiliene som kunder. Men det er ikke bestemt ennå at kiwi skal fortsette med de prisene noe lengre enn til nyttår. Butikkene taper jo også masse penger på å selge bleiene så billige.
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 30. september 2010 #19 Skrevet 30. september 2010 Landlords bleier på Rema 1000 koster 4,90 for pakke på 56 stk.
SusieQsi Skrevet 30. september 2010 #20 Skrevet 30. september 2010 Hvorfor begynne å hamstre når Rema 1000 faktisk ikke bare har tilbud, men NEDPRISING.. Altså de kommer til å ha disse billige bleiene fremover, mens kiwi bare har ut året:)
AO3 Skrevet 30. september 2010 #21 Skrevet 30. september 2010 Jeg ville ikke hamstret noe som helst, jeg. Det er mange barn som tåler f.eks. Pampers men ikke Libero og omvendt. Man vet aldri hvordan det vil bli med bleiene før barnet er født og man har prøvd hva som funker på akkurat det barnet! Det er ikke billig å hamstre bleier på salg, hvis man ender opp med ikke å bruke dem! Førstemann kunne absolutt ikke bruke Pampers, det hadde virkelig vært veldig dumt å ha et lager av det før fødsel. Hilsen tøybleiemamma som bare er på besøk fra 2tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå