Gå til innhold

Hvor kjøpe angelsound eller slik som jeg kan høre hjertelyd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg kjøpte min på ebay, betalte 209 kr totalt m porto, og det tok ikke lang tid å få den. Men har hørt de selger den i Norge også, i allefall på Teknikkmagasinet, tror den koster 299 der.

Jeg merker at knotten ikke liker den så godt, for det oppstår varme. Så jeg gjør det ikke ofte, og bare kort stund. Men det er jo samme teknikk de bruker hos jordmor og lege, så de hadde vel ikke brukt det om en ikke burde? Legen min sa i allefall ingenting når jeg sa jeg hadde sånn hjemme.

Gjest babyfabrikken1979

Jeg fant mitt på finn.no, viste seg at det var ei venninne av meg som solgte den =). Min avgir ikke noen varme, det er så og si likt som det legen bruker. Har aldri hørt at det er farlig, men jeg merker at vesla blir litt irritert, hun sparker alltid til den ;)

Teknikkmagasinet selger en til 299, som fungerer bra. Kjøpte den da jeg var ca 14 fullgåtte og fant hjertelyden etter ca 10 minutters "romstering". Kan ikke si jeg merket noe til at babyen ble irritert, men h*n var jo så liten ennå at det var vanskelig for meg å kjenne noe bevegelse.

Jeg var faktisk på tenikkmasgasin i stad å kjøpte min :) Det stod på nettesiden at det skulle være angelsound med de har nå tatt å byttet denne ut med CareMax..Den skal være akk like bra.

Jef fant hjertelyden med en gang og dte var så gøy å høre prinsessa holder på inni der.hihi..

Betalte 299,- og det er det billigeste jeg har kommet over ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...