CHC Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Er det sånn at alle nyter sparkene fra ungene i magen? Jeg er i uke 34 og har en i magen som ligger med hodet ned og rompe og ben helt opp mot ribbena min. Han sparker og klemmer og romsterer nesten heletiden og magen er øm og vond. Synes det rett og slett er veldig slitsomt til tider. Om natta er magen kjempe vond og jeg tror at jeg har kynnere opp til flere timer hver kveld. Flere som har det som meg? Vet at alt er bra med ungen. Fått mye oppfølging og har vært på 4 ul-er så alt er ok. Har begynt å lengte etter fødsel å til å få igjen kroppen min!
Aprilripsen Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Så godt å høre at noen er enige med meg Har det på akkurat samme måten!! Går inn i uke 40 nå, og det har vel vært som du beskriver omtrent siden uke 34... Kjempeslitsomt! Men på en måte så er det jo bedre med mye liv enn å ikke kjenne noe, er du ikke enig? Men kan du hjelpe meg med en ting? Hva gjør man for å forandre nicket sitt her på BIM? Ser ut som du har fått det til...
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 hei! vil bare si at det slettes ikke er slik at alle nyter sparkene, eller at man nyter alle sparkene når man trives med romsteringen i magen. Har det litt som deg; tulla i magen har mye tumleplass pga mye fostervann, og derfor kjenner jeg det meste av bevegelser veldig godt. har i likhet med deg øm og vond mage, men ikke hele tiden. hun snur seg ganske mye, og varierer mellom hode og seteleie, så det sparkes og romsteres i alle retninger føles det som.. hehe. Prøver å bare tenke at det betyr at hun har det fint inni der! sover ekstra innimellom der det er tid, og delegerer bort mesteparten av husarbeidet til mannen min. nå er det jo heldigvis ikke lenge igjen til du skal føde!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg har det nok ikke like slitsomt som deg, men det er ikke alltid at sparkene er så velkomne her heller gitt. Er i uke 36 jeg da, så han har liten plass og sparker ikke så kraftig lenger, men til gjengjeld er han sterkere, så sparkene er allikevel hardere, men seige liksom. Han tar spenntak og holder det et par sekunder. Og det er ikke alltid så godt. Hender jeg dytter litt tilbake for å få ham til å "slippe"... Han er så sterk at kroppen min bøyer seg etter ham liksom, uten at jeg gjør noe. Rare greier... Gleder meg til å bare være MEG jeg også.
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 For å endre nick: gå inn på "din egen side" velg brukerinformasjon (ligger "over" informasjonen din, mot høyre). der står nicket som du bruker nå, alt du trenger å gjøre er å endre og lagre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå