Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på kontroll hos JM i dag, og med alt for høyt blodtrykk og alle mulige symptomer på svangerskapsforgiftning skal jeg levere urinprøve i morgen tidlig, og om de påviser noe da sender hun meg til sykehuset.

Hun fant også ut at lillegutt har festet seg så langt ned i bekkenet så han bare kan, og at hodet ikke lenger er bevegelig.

Dere som har/eller har hatt svangerskapsforgitning, hva skjedde med dere?

Jeg er i 36 svangerskapsuke, og JM har gjort oss obs på at lillegutt absolutt kan finne på å komme ut tidligere enn forventet!! :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er kjedelig at du mulig har svangerskapsforgiftning:=(

Da jeg gikk gravid med dattera mi ble lagt inn i uke 36 pga svangerskapsforgiftning. Hadde så høyt blodtrykk og måtte bare ta det helt med ro og ligge. Jeg ble tatt med keisersnitt i uke 37 den gangen. (Hun lå tilegg i seteleie og jeg hadde også Sv.diabetes).

Om du virkelig har fått Sv.forgiftning, så setter dem nok i gang fødselen før termin i hvertfall.

Masse lykke til. Dette skal gå bra skal du se. Du blir tatt godt vare på.

Skrevet

Ja, tanken hadde jo streifet oss at jeg kanskje hadde svangerskapsforgiftning, da vi har det i familien i tillegg. Alikevel ble sjokket stort da jeg ser for meg at jeg kanskje blir satt i gang, noe jeg absolutt ikke har lyst til - hadde liksom lyst å gjøre det naturlig. Men må de så må de jo... :) Og tanken på at han skal komme enda tidligere enn forventet er direkte skremmende! Syns liksom det virket greit om han kom om måned, ikke tidligere.. hehe.

Takk for svar :)

Skrevet

jeg ble innlagt på en søndag og satt i gang tirsdag pga svangerskapsforgiftning. dagen jeg fødte var jeg 36+3 :o) Fødselen gikk kjempe fint!! De tok vannet mitt og satte meg på drypp, resten gikk av seg selv. Dette går så fint så!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...