cadence Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Noen får pistrete og dårlig hår under svangerskapet, mens andre får en flott løvemanke som parykkmakere sikler etter.. Forrige svangerskap hadde jeg en tykk, fyldig løvemanke som vokste masse, og det vedvarte i 2-3 år. Denne gangen er jeg ikke like heldig; det er tørt,sprøtt og matt- uansett hva man gjør med det:( Håper bare at det bedrer seg etter fødsel, for dette går på psyken løs. Fordelen er at jeg slipper å barbere/vokse legger, for det er lite vekst hehe:) Hvordan er din hårpryd?
Nat27 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Min hårpryd er stort sett som vanlig, bare med unntak av at den er preget av kraftig ettervekst! hehe... Har ikke fysisk mulighet til å bli sittende i en frisørstol til fargen har fått gjort sitt for tiden... Så noe av det første jeg gjør når jeg er på bena etter fødselen blir en heeeerlig frisørtime! Gleder meg!! )
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Tjukt hår som vanlig her, men det er kanskje litt blankere og sunnere faktisk Ellers er alt som før på hårfronten.
mlkg Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Har fått litt tykkere hår enn vanlig, men vet samtidig at det ikke kommer til å vare. Jeg mister en del hår når jeg begynner å amme. Etterhvert pleier håret å bli som "vanlig".
umuliusen Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Håret mitt er helt forskjellig fra vanlig. Det er mindre fett og vokser kjempesent, på hele kroppen. Siden jeg ikke farger håret når jeg går gravid, så er det lett å se hvor mye mindre håret vokser nå...jeg tror trygt jeg kan si at det vokser omtrent halvparten så raskt som vanlig. Helt sant.. Mister dessuten færre hår enn vanlig. Gruer meg til etter fødselen for da vet jeg at jeg kommer til å røyte som en katt..(og huden blir kjempefet og kvisete...)
Christine209 Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Akurat som før, bare at det vokser utrolig fort nå mens jeg er gravid:p
Luna har født. Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Fy dere er heldige om dere får finere hår!!! Jeg har lest " i svangerskapet mister du nesten ikke hår, men når du ammer..." Jeg tror jammen meg halve mangen har ramlet av!!!!!! Detter av stoooore klaser hver gang jeg dusjer. Helvete, hvordan blir det når jeg skal amme da?? Hva kan dette skyldes?? Fortvilt tynnhåret!!
Aliena Skrevet 29. september 2010 #8 Skrevet 29. september 2010 Har like mye hår som vanlig (har ekstremt tykt hår). Har ikke lagt merke til om det vokser raskere eller senere, men det er i hvertfall mer tørt enn vanlig. Siden jeg har krøllete og litt frizzy hår fra før av, går det mye penger på hårkur for tiden.
miss sprudle Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 jeg mistet mye hår i første trimester. men det gav seg etter noen uker og nå er alt det som falt av begynt å vokse ut på nytt. så nå går jeg rundt med tuster på hele hodet... ikke noe pent, men glad for at alt jeg har mistet kommer tilbake! trist å tenke på at hårfallet kan komme tilbake til ammingsperioden da....
Ca sol Skrevet 30. september 2010 #10 Skrevet 30. september 2010 Har det akkurat det samme! Lurer veldig på hvordan det ble etter babyen kommer ut!!! Spurt legen om det og hun sa det var pga hormoner og at det var normal. Håper ikke det fortsetter etter fødsel ellers ble jeg skalet! Greit å vite at det er ikke bare meg!!!!!
Gjest Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 har ikke hatt så fint hår på 15 år som nå er bare så fortvilende at det mest sannsynlig kommer til å rase av snart Har vanligvis veldig tynt hår, det er jo fortsatt det da, men til å være meg er det fyldig, elsker å børste håret mitt nå... kanskje det hjelper på at det ikke har blitt farget på ett år også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå