Gå til innhold

Hvor tidlig begynte dere å kjenne regelmessig liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 19+2 idag og siden fredag har jeg kjent spark hver ettermidag. Tilhører sykehuset i fredrikstad og er med på et prosjekt der "tell med meg". Jeg skal hver dag fylle ut hvor lang tid det gikk før jeg kjente 10 spark. Dette begyner i uke 24. Det er vist da man skal kjenne regelmessige spark.

jeg startet å kjenne liv alt i uke 16. og da var det ganske jevnt og mye spark frem til uke 24. så dappet det av. nå i uke 26+2 kjenner jeg bare spark litt av og til om dagen. men fått beskjed av legene at det er ikke noe farlig. så lenge du kjenner liv om dagen :)

Annonse

Jeg begynte å kjenne regelmessig liv (daglig) i uke 17/18.

Jordmoren har kommentert begge ganger på UL at det er en veldig aktiv gutt ;) Har også kjent en del ganger i det siste når han hikker..

Det har jo mye å si hvor placenta ligger! Hos meg ligger den bak barnet, dvs inn mot min rygg. Da er det ikke mye som beskytter meg mot å kjenne sparkene i magen. Koselig er det :)

Kjente særdeles lite frem til uke 23 jeg. Etter det har det gått radig og fort. Og nå kjenner jeg daglige spark og ser det utenpå magen.

Så vi er alle forskjellige. Du har goooooood tid før du "skal" kjenne noe daglig:-)

Tusen takk, mye forskjellig ja =) I går kjente jeg masse liv plutselig kjente lillen iaf 8 ganger deilig, geder meg veldig til regelmessig liv =) 18 uker i morgen, eller blir jo i dag fredag. lykke til alle kos dere med lillen som sprer liv og glede! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...