3høstjenter Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Noen som har råd mot treg mage?? Har prøvd sviske, grovbrød. I mine forrige svangerskap har jeg hatt ganske løs mage siste tiden før termin, men ikke denne gangen. Håper jeg slipper overtid:(
Nat27 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Activia gjør som regel susen her. spiser jeg 2 stk en dag merker jeg det løser seg dagen etter. Verdt et forsøk Ellers så pleier det å hjelpe med rikelig med vann. Og fysisk aktivitet så klart - det hjelper alltid. Men så er det gjerne begrenset hvor aktiv du klarer å være når du er kommet så langt... Her er det stort sett rooolige dager allerede (uke 36)..
Hera_75 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 3 gode ss med linfrø legges i vann over natten. Blir en litt slimete masse. Jeg blander i litt yoghurt / kefir og syltetøy og spiser før frokost. Kan også blandes inn i müsli... Ja, det er litt ekkelt, men det venner man seg fort til. Jeg lover at det funker, men det kan ta et par dager før det gjør seg gjeldende. Spis det hver morgen, så unngår du problemet. Det har i hvertfall gjort min tilværelse lettere, og min mage er helt umulig. Kan spise en hel pose svisker (helt sant!) uten at det har den minste effekt... Vann er også helt nødvendig i denne sammenheng, men funker ikke alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå