RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 satt akkurat å tenkte på hvor heldige vi er idag, som har internett. Her får vi luftet og snakket og drøftet og spurt om alt vi lurer på mellom himmel og jord, vedrørende svangerskapet. Tenker litt på hvordan det var for våre forfedre. Hvor kjipt det må ha vært å gå å lure på ting, uten å ha så mange å spørre. Samt hvor ille det måtte være å gå å lure på ting en ikke turde spørre om. Synes vi er heldige, og måtte bare si det
cadence Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Signerer dette:) Godt å kunne spørre andre, og lese om andres erfaringer:)
Nat27 Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg er på mange måter veldig enig, Og noe av det beste med disse forumene er at man kan snakke med andre gravide så mye man bare orker om plager og lyster og bekymringer og gleder uten at de andre blir lei! ) Men samtidig tenker jeg jo litt sånn at det kanskje ikke alltid er så bra heller... Vi får jo mange ganger fler bekymringer av å høre på andre sine mindre positive erfaringer/ opplevelser, og må klare å ta en fornuftig stilling til mye av det vi leser. Ikke alltid så lett å være kritisk til kildene.. Slik som på f.eks. 1. trimester der det går myyye i blødninger og SA/MA at alle begynner jo å lete etter tegn til at noe har gått galt! Jeg var superbekymret hele den perioden nå, men slapp egentlig å tenke så mye på det forrige svangerskap da jeg stort sett bare fikk høre andre sine positive opplevelser. Så jeg tror at litt uvitenhet ofte kan være en lykke også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå